۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۷۴۵۴۹
حجت‌الاسلام والمسلمین اختری:

رییس جمهور منتخب در انتخاب همکاران به شعار اعتدال توجه کند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: وظیفه دولت در قبال حوزه این است که با حوزه علمیه و مراجع تقلید ارتباط داشته باشد و به نصایح، پیشنهادات و سفارشاتی که آنها دارند توجه کند.
حجت الاسلام اختري، دبير مجمع جهاني اهل بيت (ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ابراز داشت: حوزه علمیه و علما جزئی از مردم هستند و همانطور که مردم مطالباتی از رییس جمهور دارند، حوزه علمیه و علما هم به تناسب انتظاراتی از رییس دستگاه اجرایی کشور دارند.

وی افزود: رییس جمهور منتخب باید به تدریج برای بهبود وضع معیشتی مردم، مسأله تورم، گرانی‌ها و مسائل فرهنگی تلاش کند و راه حل‌هایی را پیش بینی کنند تا بتواند این مشکلات را برطرف کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ابراز داشت: وظیفه دولت در قبال حوزه این است که همانطور که خود رییس جمهور منتخب، روحانی و از حوزه رشد پیدا کرده‌، با حوزه علمیه و مراجع عظام ارتباط داشته باشد و به نصایح، پیشنهادات و سفارشاتی که آنها دارند توجه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری اظهار داشت: همانطوری که رییس جمهور منتخب وعده داده، باید اعتدال را حفظ کند و از نیروهای کارآمد، مؤمن، متدین و با تجربه در کارها استفاده کند تا روند پیشرفتی که ما از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان داشتیم و خدمات بسیار خوبی که تاکنون انجام گرفته، به صورت قوی‌تر و بهتر ادامه یابد./956/ ت303/ع

ارسال نظرات