۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۷۴۶۸۴

برگزاری جشن فارغ التحصیلی فارسی آموزان در پاریس

خبرگزاری رسا ـ مراسم جشن فارغ التحصیلی فارسی آموزان در رایزنی فرهنگی ایران در پاریس پایتخت فرانسه برگزارشد.
برگزاري جشن فارغ التحصيلي فارسي آموزان در پاريس
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، مراسم جشن فارغ‌التحصیلی فارسی آموزان با حضور مدرسین زبان فارسی در رایزنی فرهنگی ایران در پاریس پایتخت فرانسه برگزارشد.
در ابتدای این مراسم، دو نفر از هنرمندان ایرانی مقیم پاریس، جلوه‌هایی از هنر موسیقی اصیل ایرانی را برای حاضرین به اجرا گذاشتند.
در ادامه این مراسم، اخوان کاظمی، رایزن فرهنگی ایران گفت: این واقعا فرصت مغتنم و لحظه شادی آوری برای همه ما است که می بینم دوستان فرانسوی ما با عشق و علاقه و با جدیت و پشتکار روزهای طولانی را صرف فارسی آموزی کردند و امروز همه آن‌ها از مبتدیان گرفته تا فارسی‌آموزان سطوح متوسط و پیشرفته، خوشحالند از این‌که این زبان را که نماد فرهنگ غنی و تمدن باستانی سرزمین زیبای ایران است، فرا گرفته‌اند.
سپس هر یک از مدرسین نیز به زبان فارسی به ارائه مطالبی درباره شیوه‌های تدریس و علایق فارسی آموزان و چگونگی پیشرفت آن‌ها پرداختند و به ویژه بر این نکته تأکید داشتند که فارسی‌آموزان، مشتاق ادامه این دوره‌ها و تکمیل کلاس‌های خود هستند و امیدوارند که بتوانند از ایران بازدید کنند.
درپایان این مراسم، گواهی پایان دوره زبان آموزی فارسی هر یک از شرکت کنندگان در این دوره، به همراه هدایایی از صنایع دستی ایران از سوی رایزن فرهنگی ایران و مدرسین زبان فارسی، به آنها اهدا شد./907/د102/پ
ارسال نظرات