۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۷۴۶۸۷

آغاز ساخت حوزه علمیه ولی عصر در شهرستان خرم‌دره

خبرگزاری رسا ـ معاون مالی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان گفت: مراسم کلنگ زنی زمین حوزه علمیه ولی عصر (عج) در شهرستان خرم دره زنجان برگزار شد.
ساخت و ساز

حجت الاسلام علی ناصر، معاون مالی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به فعالیت یک ساله حوزه علمیه ولی عصر(عج) شهر خرم دره در ساختمان استیجاری، اظهار داشت: حوزه علمیه ولی عصر(ع) خرم دره از یک سال پیش فعالیت خود را شروع کرده و حدود 20 طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
 

وی در ادامه با اشاره به کمک خیرین این شهرستان مبنی اهدای قطعه زمینی برای ساخت این حوزه علمیه افزود: امسال با کمک خیرین شهرستان خرم دره یک قطعه زمین به مساحت حدود 6400 متر در بهترین نقطه شهر در اختیار مرکز مدیریت برای ساخت حوزه علمیه ولی عصر (عج) قرار گرفته است که پس از برگزاری آیین کلنگ زنی با حضور امام جمعه زنجان، کار ساخت آن شروع شده است.
 

وی در پایان افزود: بودجه ساخت این حوزه علمیه از چند منبع مختلف تأمین می‌شود؛ مانند بودجه خود مرکز مدیریت و همچنین قسمتی از آن را خیرین تأمین می کنند و شاید قسمتی هم از طریق مسؤولان تأمین شود./949/پ202/س
 

ارسال نظرات