۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۷۴۷۲۳
آیت الله نظری:

عالی ترین راه حیات خدمت به فقاهت و شریعت است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه عالی ترین راه حیات را خدمت به فقاهت و شریعت دانست و افزود: این مقام بسیار عالی است و باید قدردان این نعمت و جایگاه باشیم.
آيت الله نظري خادم الشريعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه بعد از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام مروی، معاون امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب، کف نفس را یکی از بارزترین ویژگی های رهبرمعظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: بزرگترین عامل کمال انسان این است که اسیر نفس نباشد.

 

وی زهد مالی را دومین ویژگی مقام معظم رهبری دانست و افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی از خود خانه ای نداشتند و در منازل اجازه ای سکونت داشتند و این یک ویژگی بسیار مهمی است.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصیتی موجه و با کمال هستند و بنده به ایشان ارادت ویژه ای دارم.

 

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به نقش مردم مازندران در پیروزی انقلاب تأکید دارند و در ملاقاتی که با ایشان داشتم فرمودند انقلاب در بین تهران و خراسان در ساری و سوادکوه سرآمد بود.

 

استاد خارج فقه و اصول حوزه ادامه داد: در دوران خفقان شاهنشاهی در این مناطق رساله امام راحل خوانده می شد و این مسأله در آن دوران سخت بسیار حائز اهمیت بود.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه سخنان خود به وضعیت حوزه های علمیه مازندران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حوزه های علمیه استان شرایط مناسبی دارند و علما و روحانیت این منطقه نیز خدمت‌گذار امام زمان(عج) و پشتیبان رهبرمعظم انقلاب اسلامی هستند.

 

وی با بیان این که عالم اگر حسن نیت داشته باشد و خدوم نیز باشد بسیار ارزشمند است، افزود: اثر علمی یک عالم خیر و کمال است.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که بزرگترین توفیق الهی خدمت به اسلام و مسلمین است، خاطرنشان کرد: خدمت به اسلام بزرگترین فیض الهی و فیض دائم است.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه عالی ترین راه حیات را خدمت به فقاهت و شریعت دانست و افزود: این مقام بسیار عالی است و باید قدردان این نعمت و جایگاه باشیم.

 

وی در ادامه سخنان خود افزود: ایامی که در آن قرار داریم فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی با اخلاص است.

 

استاد درس خارج فقه واصول حوزه با تأکید براین که هر چه به دین بیشتر خدمت شود به نفع بشریت خواهد بود، گفت: بشریت الان نیازمند به دین، ایمان و آرامش است./950/ پ202/ع

ارسال نظرات