۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۷۴۸۵۸
حسینی:

نمایشگاه قرآن باید سبک زندگی را بر قالب حیات قرآنی منطبق سازد

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تکامل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اگرچه مرز ندارد اما آنچه حاصل آمده است، به برکت وسعت نگاه پژوهشگران، محققان، القاء نظر عالمان و اندیشمندان و نیز هنر پژوهان و هنرمندان سال به سال به عنایت محول الحال چشم انداز آینده این واقعه را به افق‌های آرزوی نظام نزدیکتر کرده است.
سيد محمد حسيني وزير ارشاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر جمعه چهاردهم تیرماه در آیین گشایش بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در شبستان مصلی امام خمینی(ره) تهران گفت: پا بر دروازه بیست و یکمین نمایشگاه آرمانشهر قرآنی نهاده‌ایم و دل به آن داده‌ایم که قبول ساحت اقدس قرآن افتد و معرف تمدن مطلوب قرآنی و احیاء مدینه النبی باشد.

وی افزود: پا بر دروازه بیست و یکمین نمایشگاه آرمانشهر قرآنی نهاده‌ایم تا سبک زندگی را بر قالب حیات قرآنی منطبق سازد، الگوی اسلامی ایرانی را به جهانیان معرفی نماید و منویات مقام معظم ولایت را به منصه اجرا بنشاند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: تکامل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اگرچه مرز ندارد اما آنچه حاصل آمده است، به برکت وسعت نگاه پژوهشگران، محققان، القاء نظر عالمان و اندیشمندان و نیز هنر پژوهان و هنرمندان سال به سال به عنایت محول الحال چشم انداز آینده این واقعه را به افق‌های آرزوی نظام نزدیکتر کرده است.

دکتر حسینی ابراز داشت: ای تماشاگران دریای عظمت الهی، تنی به آب زنید، ساحل نشینی و منظره بینی خوب است اما در این گرمای سوزان تهاجم فرهنگی شناکردن در دریای آرامش قرآن زبان نجات از آفتاب زدگی است.

وی با بیان این مطلب گفت: به آب تنی نیز قناعت نکنید؛ معرفت کالایی است که قناعت پذیر نیست و این نمایشگاه میعادگاه عاشقان قرآن است./956/پ202/ص

ارسال نظرات