۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۷۶۰۸۶
شریعتمداری:

برخورد حداد عادل با فتنه 88 مثال‌ زدنی بود

خبرگزاری رسا ـ حسین شریعتمداری تأکید کرد: فکر می‌کنم یکی از با اهمیت‌ترین و مثال زدنی‌ترین برخوردهای دکتر حداد عادل، برخوردی بود که در ماجرای فتنه آمریکایی اسراییلی 88 کرد.
حسين شريعتمداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین شریعتمداری، مدیر مسؤول روزنامه کیهان پیش از ظهر امروز شنبه بیست و دوم تیرماه در مراسم نکوداشت دکتر غلامعلی حدادعادل که با عنوان تجلیل از مرد تقوا و تدبیر در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، جدایی دین از سیاست را دو نوع دانست و گفت: یک نوع آن به مفهوم عادی و جاری این است که دین در ساختار نظام حکومتی وجود نداشته باشد که خوشبختانه این خطر رفع شده است.

وی با اشاره به این‌که نوع دیگر جدایی دین از سیاست این است که سیاست پیشگاه و سیاست مردان در سیاست ورزی خود از خاستگاه دین برخورد نکنند و این بسیار خطرناک است، اظهار داشت: آنها که سیاست می‌ورزند باید از خاستگاه دین سیاست بورزند که یکی از ویژگی‌های دکتر حداد عادل همین است.

شریعتمداری با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که نقشه راه را در اختیار نداشته باشند، گمراه می‌شوند و یا به بیراهه می‌روند، ابراز داشت: از ویژگی‌های دکتر حدادعادل این بود که به نقشه راه توجه داشت.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان ابراز داشت: فکر می‌کنم یکی از با اهمیت‌ترین و مثال زدنی‌ترین برخوردهای دکتر حداد عادل، برخوردی بود که در ماجرای فتنه آمریکایی اسراییلی 88 کرد؛ در آن فتنه همه آمده بودند، آمریکا، انگلیس، اسراییل، فرانسه، شیوخ عیاش کشورهای عربی و گروه‌ها و جریانات تروریستی بد نام و بد سابقه همه آمده بودند اما خیلی‌ها از دفاع پا پیش کشیدند.

وی با اشاره به انتخابات اخیر و نتیجه آن تأکید کرد: الحمدلله سقف نظام که رهبری است، سر جایشان هستند و چشم کف نظام که توده‌های مردم هستند، به رهبری دوخته شده است و پس از انتخابات هم تمامی عزیران از کاندیداها به دیدار کاندیدای پیروز رفتند و اعلام حمایت کردند و حمایشان هم واقعی است./956/پ202/ج

ارسال نظرات