۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۷۶۱۴۸

چاپ و توزیع 1000 جلد قرآن، مفاتیح و نهج البلاغه در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان از چاپ و توزیع هزار جلد قرآن کریم، مفاتیح الجنان، نهج البلاغه در ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد.
حجت الاسلام بلک 
رييس سازمان تبليغات اسلامي خوزستان

حجت‌الاسلام محمد حسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به چاپ و توزیع هزار جلد قرآن کریم، مفاتیح الجنان، نهج البلاغه اظهار داشت: به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان و تجهیز مساجد شهری و روستایی برای برنامه‌های آموزشی و قرائت قرآن کریم این طرح برگزار می شود.

حجت الاسلام بلک با بیان این که جایگاه قرآن کریم و کتب دین باید برای مردم به ویژه جوانان تبیین شود، خاطرنشان کرد: هدف از چاپ هزار جلد قرآن کریم، مفاتیح الجنان، نهج البلاغه نشر و ترویج فرهنگ استفاده از کتب آسمانی در جامعه به ویژه در مساجد، حسینیه‌ها، مراکز فرهنگی است.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی تفسیر و مفاهیم قرآن کریم با حضور نوجوانان و جوانان باید از سوی دستگا های فرهنگی پشتیبانی شود.

مشاور فرهنگی استاندار خوزستان تصریح کرد: این هزار جلد شامل 8 هزار جلد قرآن کریم، هزار جلد مفاتیح الجنان، هزار جلد نهج البلاغه که توزیع قرآن‌ها در حال انجام میان 24 شهرستان‌های استان خوزستان است و در آغاز شب‌های قدر قرآن کریم و مفاتیح الجنان‌ و در روز غدیر خم نهج البلاغه توزیع خواهند شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم توزیع این کتب مذهبی گامی مؤثر برای انتشار و گسترش و تبیین هر چه بیشتر قرآن کریم باشد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات