۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۷۶۲۲۷
آیت‌الله مظاهری:

به کارهایتان رنگ اخلاص بزنید

خبرگزاری رسا ـ مدیر، موسس و جمعی از اساتید مرکز تخصصی مجتهده امین اصفهان با آیت‌الله مظاهری رییس حوزه‌های علمیه اصفهان دیدار کردند.
آيت الله حسين مظاهري
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در دیدار مدیر، موسس و جمعی از اساتید مرکز تخصصی مجتهده امین اصفهان با آیت‌الله مظاهری، آیت الله مظاهری مدیر حوزه علمیه برداران اصفهان گفت: در قرآن کریم تنها موردی که به عنوان موعظه بیان شده است داشتن خلوص است و من هم به شما توصیه می کنم برای موفقیت در کارهایتان به آنها رنگ اخلاص بزنید.
رییس حوزه علمیه برداران اصفهان گفت: اسلام به شخصیت انسان‌ها بسیار بها می‌دهد تا جایی که ارزش یک فرد را با ارزش تمام دنیا یکی می‌داند و می‌فرماید اگر کسی در شرف مرگ باشد و کسی آن را نجات دهد مثل آن است که یک جهان را زنده کرده باشد در صورتی که دنیای غرب و شرق برای شخصیت انسان‌ها مخصوصا خانم‌ها ارزش قائل نیست و این افتخارات ما مسلمانان است.
آیت‌الله مظاهری با اشاره به روایات، ارزش یک ساعت تدریس را از هر حج و عمره‌ای که مقبول واقع شود بالاتر دانست و گفت: شرط اول برای هر استاد داشتن اعتقاد به با ارزش بودن حرفه‌اش و باور این که کار تدریس و تبلیغ بالاتر از حج مقبول است می‌باشد.
وی شرط دوم موفقیت اساتید را آگاهی بر عبادی بودن کارشان دانست و گفت: کار معلمی یک کار عبادی است و کار عبادی قصد قربت می‌خواهد و بدون آن هر فعالیتی حتی معلمی بی ارزش می‌شود.
آیت‌الله مظاهری خاطرنشان کرد: تنها موعظه‌ای که مستقیما در قرآن آمده است داشتن اخلاص در کارهاست و من هم تقاضا دارم رنگ خلوص را اول به کارتان، بعد به دلتان و بعد به خودتان بزنید تا ارزش کارتان نزد خدا بالاتر برود./9191/د102/ن
ارسال نظرات