۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۷۶۴۶۸

دیدار مبلغان شرق کشور با آیت الله سیدان

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سیدان با تأکید بر این که راه مبلغان و مروجان فرهنگ اهل بیت(ع) حق است، گفت: همین که مبلغان می دانند مسیری که در آن گام بر می دارند درست است، مشکلات و سختی های مسیر را از بین می برد.
 آيت الله سيدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید جعفر سیدان از علمای مشهد، عصر امروز در دیدار جمعی از مبلغان شرق کشور با بیان این که وعده پروردگار حق است، گفت: کسانی که در مسیر ترویج معارف اهل بیت(ع) تلاش می کنند مورد عنایت اهل بیت(ع) و خداوند هستند.
وی ادامه داد: نصرت الهی شامل حال کسانی می شود که در جهت حق خدمت می کنند.
استاد برجسته حوزه علمیه مشهد با بیان این که بسیاری از کسانی که دین را یاری کردند به شهادت رسیدند، گفت: معنای نصرت این نیست که از نظر فیزیکی پیروز شوند بلکه خداوند این افراد را به حقیقت هدایت کرده و به سعادت ابدی رسانده است.
آیت الله سیدان کسانی که در مسیر تبلیغ دین و خدمت به اهل بیت(ع) هستند را مورد عنایت و توجه ویژه الهی دانست و گفت: زمانی که انسان به اهل بیت(ع) شناخت پیدا کرد و دانست که مسیر ایشان حق است، باید از ایشان تبعیت کند.
وی با بیان این که مبلغان دینی مروجان سنت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) هستند، گفت: این سخن پیامبر(ص) که فرمودند؛ کتاب و عترت دو امر جدا ناشدنی هستند و باید از آنها تبعیت کرد باید احیا شود و در این مسیر کار مبلغان دینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
استاد برجسته حوزه علمیه مشهد ادامه داد: مهم ترین لطفی که خداوند به مبلغان دین کرده این است که این سخن پیامبر(ص) را اجرا کرده، متعهد به آن هستند و در جریان حفظ آن تلاش می کنند.
آیت الله سیدان در پایان سخنانش گفت: همین که مبلغان می دانند مسیری که در آن گام بر می دارند درست است، مشکلات و سختی های مسیر را از بین می برد./927/پ202/س
ارسال نظرات