۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۷۷۱۲۰

حضور مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی در نمایشگاه قرآن اهواز

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با عرضه بیش از 80 عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن و عترت اهواز حضور فعال دارد.
نمايشگاه قرآن و عترت اهواز

مرتضی عاشور زاده، مسؤول غرفه مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در حاشیه هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزا ری رسا از عرضه بیش از 80 عنوان کتاب به قلم آیت الله مصباح یزدی خبر داد.

وی بیان داشت: در این غرفه کتاب هایی که به قلم آیت الله مصباح یزدی به چاپ رسیده اند و کتاب های پیرامون شخصیت این عالم بزرگوار و فعالیت های سیاسی و مذهبی علامه از ابتدای انقلاب تا کنون نیز جهت فروش قرار گرفته است.

عاشور زاده با بیان این که بیش از 700 جلد کتاب در غرفه مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) جهت فروش وجود دارد، اظهار داشت: کتاب مشکات برگرفته از سخنان آیت الله مصباح، گزارشی از زندگی و مواضع علمی و سیاسی علامه و خداشناسی در قرآن از جمله کتاب هایی بود که در روز های نخستین با استقبال مخاطبان مواجه شد.

مسؤول غرفه مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در پایان سخنان خود به استقبال مردم در روزهای آغازین کار نمایشگاه قرآن و عترت اشاره کرد و گفت: سخنان آیت الله مصباح برای کودکان که در قالب کتاب های داستان به چاپ رسیده نیز از کتاب های مورد اسقبال خانواده ها بود.

لازم به ذکر است، غرفه مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در طبقه دوم نمایشگاه قرآن و عترت اهواز قرار دارد./9464/ت303/ب

ارسال نظرات