۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۷۷۲۰۴
نماینده مجلس خبرگان:

گفتمان امام و شهدا در گستره جهانی تأثیرگذار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که امروز گفتمان امام راحل و شهدا جهانی شده و با گذر از مرزهای جغرافیایی تا قلب اروپا و آمریکا پیش رفته است، بیان داشت: همه ترس غربی ها به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی جهانی شدن آرمان‌های امام راحل و شهدا در سطح جهان است.
نماينده ولي فقيه در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی ولی فقیه گلستان، ظهر امروز در دیدار با پدر شهید صادق مکتبی، شهدا را مایه عزت و افتخار نظام اسلامی دانست و گفت: اقتدار وعظمت امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، نظر به وجه الله را یکی از امتیازهای بزرگ شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: نخستین امتیازی که به شهدا داده می شود این است که با ریخته شدن نخستین قطره خون شهید همه گناهانش بخشوده می شود و این امتیاز بسیار بزرگی است که از سوی خداوند متعال به شهدا داده می شود.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که نمی توان جایگاه شهیدان را به خوبی توصیف کرد، گفت: امروز همه ما مدیون این انسان های بزرگ و والا مقام هستیم.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که شهدا به همان مقامی که انبیای الهی نائل آمدند رسیدند، گفت: مقام شهید بسیار والاتر از این است که بتوان در سخنانی آن را توصیف کرد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که شهدا با اهدای خون پاک خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند، بیان داشت: اقتدار و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی مدیون جانفشانی ها و از خودگذشتگی های فرزندان این مرزوبوم است.

 

آیت الله نورمفیدی به پیشرفت‌های گسترده ایران اسلامی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: اگر ایستادگی فرزندان این آب و خاک در برابر متجاوزان و بدخواهان نظام اسلامی نبود به حتم امروز شرایط دیگری را تجربه می کردیم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که امروز استکبار از عظمت ملت ایران هراسان است، تصریح کرد: آمریکایی ها با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی و کینه توزی خود با ملت ایران را آغاز کردند و تا به امروز از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به این نظام و ملت نیز دریغ نکردند.

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: وقتی می گوییم خون های پاک شهدا انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است، همین است که دشمنان با همه قدرت و توان خود در برابر ملت ایران به زانو در آمده است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مردم کشورمان به هیچ عنوان اجازه دخالت و جولان دادن به مخالفان و دشمنان را در امور داخلی کشور نخواهند داد، افزود: ملت بزرگ ایران برای استحکام پایه‌های این انقلاب عظیم فرزندان خود را تقدیم کردند و به حتم نخواهند گذاشت آرمان‌های شهدا پایمال شود.

 

آیت الله نورمفیدی در ادامه به حضور بی نظیر مردم در انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و گفت: با وجود همه تلاش‌های مخالفان و بدخواهان نظام، ملت ایران حماسه‌ای خلق کردند که دشمنان را به سکوتی همیشگی وا داشته است.

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: این ملت باوجود همه مشکلات و سختی‌ها هر جا که احساس کردند به حضور آنها نیاز است بدون هیچ چشم داشتی و با خلوص نیت در صحنه حاضر شدند و همه توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که امروز گفتمان امام راحل و شهدا جهانی شده و با گذر از مرزهای جغرافیایی تا قلب اروپا و آمریکا پیش رفته است، بیان داشت: همه ترس غربی‌ها به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی جهانی شدن آرمان‌های امام راحل و شهدا در سطح جهان است.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که شهدا افتخار، آبرو، عزت و بزرگی را به کشورمان هدیه دادند، افزود: امروز همه ما در برابر خون های پاک شهدا مسؤولیت داریم و باید حافظ و پشتیبان نظام و انقلاب باشیم تا شهدا نیز از ما خشنود باشند./950/پ202/س

ارسال نظرات