۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۷۷۲۵۷
نماینده خبرگان رهبری:

دشمن با فرقه‌سازی به جنگ با اسلام آمده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: فرقه‌سازی و جنگ افروزی با نام دین از جمله توطئه های دشمن برای مقابله با مکتب اهل بیت است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مؤمنان روزه‌دار مراغه در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مسأله خاورمیانه‌ای بدون جنگ و با امنیت همواره در مقابل منافع مستکبران غربی بوده است.


وی با اشاره به این‌که منافع سیاسی و اقتصادی غرب در خاورمیانه تنها با حمایت از گروه‌های تروریستی و آشوبگران تأمین می شود، خاطرنشان کرد: نظام ضدبشری آمریکا و رژیم صهیونیستی در شرایطی می توانند به حیات خود ادامه دهند که همواره دشمنی هرچند کذایی داشته و علیه آن تبلیغ کنند.


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که فرقه‌سازی و جنگ افروزی با نام دین از جمله توطئه های دشمن برای مقابله با مکتب اهل بیت بوده است، تصریح کرد: اگر امروز مشاهده می شود که دشمنان در سوریه و عراق به دنبال تضعیف دولت، ساقط کردن و تجزیه این ممالک هستند، باید دانست که همه این فتنه ها نشأت گرفته از برنامه های رژیم صهیونیستی است.


وی تجزیه کشورهای اسلامی و مقابله با گسترش شیعه در منطقه را هدف دیگر دشمنان دانست و گفت: جریانی که در مصر، سوریه، افغانستان، عراق و لبنان در حال وقوع است، همه با هدف مقابله با نظام اسلامی ایران است، تمام این دشمنی‌ها، کشتارها و جنایات تنها با یک هدف آن هم براندازی انقلاب اسلامی ایران است.


امام جمعه مراغه با اشاره به ناآرامی‌های اخیر و انفجارهای تروریستی در عراق ادامه داد: در عراق هر هفته صدها نفر از مسلمانان در اثر انفجارهای تروریستی مزدوران و عمال داخلی دشمنان اسلام به شهادت رسیده یا مجروح می شوند، همه این جنایات از سوی بقایای رژیم بعث، سلفی ها، القاعده، طالبان و شاخه های سپاه صحابه صورت می گیرد.


نماینده خبرگان رهبری با تشریح اوضاع سیاسی سوریه افزود: مدعیان حقوق بشر در حالی چشمان خود را به جنایات تروریست های وابسته به رژیم صهیونیستی بسته‌اند، که هر روز شاهد پرده‌ای جدید از مظلومیت مردم سوریه هستیم، امروز تروریست های سوری با دلارهای نفتی سعودی و با حمایت کشورهای غربی به جان شیعیان افتاده اند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در پایان با اشاره به هتک حرمت حرم حضرت زینب(س) در دمشق خاطرنشان کرد: حمله موشکی به بارگاه ملکوتی دخت مکرم مولای متقیان علی(ع) اوج بی‌حرمتی و جسارت سلفی‌های تروریست در سوریه به شمار می رود که بایستی اقدام جدی برای مقابله با تکرار این جنایت صورت گیرد./935/پ202/ب

ارسال نظرات