۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۷۷۳۹۶
آیت الله علما:

بیان نقاط ضعف و قوت دولت برای پیشرفت نظام ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمانشاه بیان نقاط ضعف و قوت دولت های پیشین را برای تکامل نظام لازم دانست و گفت: دولت جدید در صورتی می تواند موفق باشد که نقاط قوت را حفظ کرده و نقاط ضعف را جبران کند.
آيت الله علما

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به برخی از نقاط قوت دولت فعلی که در جلسه خداحافظی هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب مطرح شد اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش دولت نهم و دهم در همه ابعاد و از هر جهت چشمگیر بود.


وی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند روی دست گرفتن شعارهای نظام، انقلاب، امام(ره) در این دولت برجسته بود و این نکته بسیار مهمی است؛ ما نباید بگذاریم این شعارها کهنه شود و باید تلاش کنیم به قوت خود باقی بمانند، همچنین سفرهای مختلف دولت بسیار تأثیر گذار بود.


امام جمعه کرمانشاه حمایت از دولت ها را سیره همیشگی امام(ره) و رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: ایشان همواره در کنار نقاط قوت دولت ها نقاط ضعف را نیز متذکر می شوند.


آیت الله علما با تأکید بر این که در نقد عملکرد دولت دور از انصاف است که تنها نقاط ضعف دیده شود، ابراز داشت: باید ضعف ها و قوت ها را در کنار یکدیگر ببینیم.


وی بیان نقاط ضعف را برای ترقی و تکامل نظام لازم دانست و گفت: این کار برای خرده گرفتن به دولت نیست بلکه برای بهتر شدن کارها در آینده است.


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: دولت جدید باید نقاط قوت دولت های قبلی را داشته و نقاط ضعف آنها را جبران کند در این صورت می تواند یک دولت موفق باشد./928/ت302/ج
 

ارسال نظرات