۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۷۷۳۹۷
حجت الاسلام قربانی:

دولت جدید شعار ها و وعده‌ها را فراموش نکند

خبرگزاری رسا ـ مستشار دیوان عالی کشور تلاش برای عملی کردن شعارها را به دولت جدید توصیه کرد و گفت: پایبندی به قانون و اجرای صحیح آن باید در این دولت بیش از پیش مورد توجه باشد.
موسي قرباني نماينده مجلس موسي قرباني

حجت الاسلام موسی قربانی مستشار دیوان عالی کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که دولت جدید باید دارای نقاط قوت دولت های گذشته باشد و از ضعف های آنها به دور باشد، اظهار داشت: مطرح کردن شعارهای ارزشی و انقلابی از نخستین امتیازات دولت فعلی بود، به سرانجام آن کاری نداریم اما طرح خوبی بود.


وی پرکاری، دوندگی و تلاش زیاد را از جمله نقاط قوت دولت نهم و دهم دانست و گفت: در راستای ایجاد عدالت کارهای خوبی صورت گرفت که از جمله آنها می توان به سفرهای استانی و رفتن به میان مردم، سرکشی به نقاط محروم و مسکن مهر اشاره کرد.


مشاور رییس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید به این که در دولت آینده باید پایبندی به قانون و اجرای صحیح آن بیشتر باشد، ابراز داشت: مواردی پیش آمد که این دولت مصوباتی را عملی نکرد، در دولت جدید باید به این مسائل توجه شود.


حجت الاسلام قربانی در توصیه به دولت جدید گفت: باقی ماندن بر شعارها، برقراری ارتباط حسنه با روحانیت و مراجع تقلید از جمله مواردی است که دولت آینده باید به آنها بیشتر توجه داشته باشد./928/ت302/ج

ارسال نظرات