۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۷۷۳۹۹
معاون ستاد بازسازی عتبات ایلام:

درب های حرم حضرت اباالفضل در ایلام رونمایی می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: ستاد بازسازی در مراکز استان‌های کشور تأسیس و فعال است، این ستاد 300 دفتر در سراسر کشور دارد.
عتبات عاليات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام امروز در جمع خبرنگاران گفت: پس از سقوط صدام در  کشور عراق با توجه به وضعیت دور از شأن مرقد و بارگاه معصومین (ع) در این کشور و به منظور  رسیدگی فوری به بارگاه ائمه اطهار(ع) ستاد بازسازی عتبات عالیات از سوی جمعی از دلدادگان و محبان اهل‌بیت (ع) تحت نظارت شورای سیاستگذاری در مرکز و نمایندگان مقام معظم رهبری تأسیس شد.


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خصوص این ستاد فرمودند: از ستاد بازسازی عتبات و عالیات باید تشکر و قدردانی شود و امید است خداوند متعال به دست‌اندرکاران و بانیان این عمل صالح که نشانه‌ای از ارادت مردم ایران به ساحت والای اهل‌بیت (ع) است، پاداش شایسته عنایت کند.


حجت الاسلام چراغی پور تصریح کرد: ستاد باز سازی عتبات عالیات در سال 82 با هدف ساماندهی کمک های مردمی و اعزام نیرو جهت ساخت و ساز حرم های شریف و نیز کمک رسانی به مردم آسیب دیده کشور عراق تأسیس شد.


معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: ستاد بازسازی در مراکز استان‌های کشور تأسیس  و فعال است، این ستاد 300 دفتر در سراسر کشور دارد.


حجت الاسلام چراغی پور خاطرنشان کرد: در استان ایلام تمام دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان‌های استان ایلام فعال است، درب های حرم شریف حضرت اباالفضل العباس(ع) با حضور مس،ولان کشوری در هفته جاری رونمایی می شود./967/پ203/ب

ارسال نظرات