۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۷۷۴۱۵
از سوی اداره کل تبلیغات تهران برگزار می‌شود:

دوره آموزش تفسیر جزء سی قرآن ویژه مبلغان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی تهران از برگزاری دوره آموزش تخصصی تفسیر جزء سی ام قرآن کریم ویژه شبکه تبلیغی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
تفسير

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، هادی رضایی، رییس اداره آموزش و پژوهش این اداره کل با اعلام خبر اجرای دوره آموزش تفسیر جزء سی ام قرآن کریم گفت: این دوره ویژه روحانیون مستقر و شبکه تبلیغی روستایی استان تهران برگزار می‌شود.

رضایی، با مهم شمردن نقش و جایگاه قرآن کریم در زندگی، ایجاد زمینه‌های مختلف در رشد و ارتقای معرفتی جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان توسط مجریان و دست اندرکاران را ضروری برشمرد و افزود: یکی از مسائلی که می‌تواند در این امور راه‌گشا باشد، تربیت نیروهای متخصص و مجرب در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و دینی است که بحمدالله گام های مثبت و ارزنده‌ای از سوی مراکز ذیربط در کشور صورت پذیرفته و در حال اجرا است .

رییس اداره آموزش و پژوهش خاطر نشان کرد: توسعه آموزش های تخصصی شبکه تبلیغی؛ تربیت کادر متخصص جهت پاسخ به سوالات و شبهات آحاد جامعه؛ توانمندسازی تبلیغی روحانیون مستقر در حوزه تفسیر قرآن کریم و اثربخشی فعالیت‌های تبلیغ دینی با استمرار آموزش‌های تخصصی از جمله اهداف برپایی دوره آموزش تفسیر قرآن در ماه ضیافت الهی است.

رضایی تصریح کرد: این دوره آموزشی به شیوه غیر حضوری و به مدت 32 ساعت ، از جلد 27 تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی (مباحث کامل جزء30) به اجرا در می آید.

وی در ادامه ضمن اعلام استمرار و توسعه این گونه آموزش‌ها برای گروه‌های هدف به ویژه روحانیون، اظهار داشت :آزمون پایان دوره، نیمه اول شهریور با حضور 125 نفر در سراسر استان تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است به حائزین امتیاز عالی 100-90 گواهی پایان دوره آموزش و جوایز نفیس فرهنگی و برای حائزین امتیاز 100-60 گواهی پایان دوره صادر خواهد شد.

روحانیون مستقر استان تهران می توانند جهت ثبت نام، دریافت کتاب و کسب اطلاع بیشتر از روز دوشنبه 31 تیر ماه جاری به اداره تبلیغات اسلامی محل مأموریت خود مراجعه کنند./959/د102/ص

 

ارسال نظرات