۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۷۷۵۰۳

توزیع بیش از 1300 جلد کتاب میان مساجد استان خوزستان

خبرگزاری رسا ـ کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از توزیع بیش از 878 عنوان کتاب ویژه اوقات فراغت جوانان میان مساجد شهرستان خوزستان خبرداد.
کتاب

حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به توزیع کتب در زمینه های گوناگون مطالعاتی تصریح کرد:  بیش از 1300جلد کتاب با 878 عنوان در طرح اوقات فراغت مساجد 21 شهرستان استان توزیع شد.

حجت الاسلام فردآقایی اظهار داشت: با توجه به میانگین هر شهرستان 661 جلد از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اهداء شده است.

کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که بیشتر کتب اهدا شده به شهرستان بهبهان است، ابراز داشت: در این طرح توزیع کتاب بین کتابخانه‌ها مساجد استان خوزستان بیشترین اهدا به شهرستان بهبهان با 1508 جلد کتاب و 13 کتابخانه بوده است.

وی به هدف این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: هدف از تهیه و توزیع این کتاب‌ها نشر و فرهنگ مطالعه در بین نوجوانان و جوانان و بهره‌مندی از کتاب‌هایی با مضامینی اسلامی، دینی، سیره زندگی امامان معصوم(ع)، تفسیر قرآن کریم و فرهنگ اسلامی در مساجد است.

حجت الاسلام فردآقایی در ادامه گفت: برپایی مسابقه‌های کتابخوانی با رویکرد ترویج معارف اسلامی و برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن به عنوان مهم‌ترین کتاب مسلمانان از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی استان خوزستان در فصل تابستان به شمار می‌آیند.

کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ابراز داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبان مساجد با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برنامه‌های متعددی را در فصل تابستان اجرا خواهد کرد که از آن میان می‌توان به توزیع کتاب‌های متناسب با نیاز جامعه و گروه‌های سنی مختلف اشاره کرد.

حجت الاسلام فردآقایی در پایان سخنانش تأکید کرد: کتاب‌های توزیع شده در موضوعات گوناگون دینی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی و با هدف تغذیه فکری افراد و تقویت کتابخانه‌های مساجد بوده است./9458/ت303/ب

ارسال نظرات