۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۷۷۵۱۳
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان:

مراکز دینی در پیشبرد اهداف اسلامی نقش ویژه ای دارند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: مراکز و کانون ها و انجمن های دینی و فرهنگی نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف اسلامی دارند.
حجت الاسلام سروستاني، معاون فرهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از حمایت و راه‌اندازی انجمن شعر آئینی خبر داد و افزود: مراکز دینی در پیشبرد اهداف دینی موثر هستند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: کانون مداحان و شاعران استان به‌عنوان مرکز محوری برای این موضوعات پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این که کانون مداحان و شاعران استان خوزستان حدود هفت سال در حال فعالیت است، اظهار داشت: مکان مرکزی این کانون در ساختمان اداره کل تبلیغات اسلامی استان است.

حجت الاسلام سروستانی همچنین با اشاره به پیش زمینه های نیازمند برای تشکیل انجمن شعر آئینی خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی انجمن شعر آئینی باید زیر مجموعه‌ای در کانون مداحان و شاعران استان تحت عنوان انجمن شعر آئینی تشکیل شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که تاکنون درخواستی برای راه‌اندازی چنین انجمنی دریافت نشده است، تصریح کرد: برای تعریف انجمن شعر آئینی باید در جایگاه قانونی خود این انجمن تعریف شود.

حجت الاسلام سروستانی در ادامه با تأکید بر نقش بی بدیل مراکز فرهنگی در استان ابراز داشت: هر چه مراکز دینی افزایش یابند در پیشبرد اهداف دینی موثر تر و مفیدتر واقع می شود.

 معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که جایگاه نهاد ها و مؤسسات فرهنگی باید بیش از پیش برای مردم تبیین و شناخته شود، اظهار داشت: کانون ها و انجمن ها فرهنگی بار سنگین تبلیغ معارف اسلامی در جامعه را بر دوش دارند./9458/ت303/ب

ارسال نظرات