۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۷۷۷۴۷

حضور غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی در نمایشگاه قرآن خوزستان

خبرگزاری رسا ـ غرفه پاسخگویی به سؤالات شرعی و احکام در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز برپا شده و تا کنون با استقبال خوب جوانان مواجه بوده است.
غرفه پاسخگويي به سؤالات شرعي و احکام در هفتمين نمايشگاه قرآن و عترت اهواز

حجت الاسلام سید علیرضا موسوی، کارشناس غرفه پاسخگویی به سؤالات شرعی مستقر در هفتمین نمایشگاه قرآن اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ماه رمضان را ماه بهار قرآن دانست و گفت: در این ماه مردم آمادگی بیشتری نسبت به درک مسائل معنوی دارند.

وی با اشاره به جامعیت قرآن تصریح کرد: با نگاه عمقی به قرآن متوجه خواهیم شد که این کتاب آسمانی به کوچک‎ترین مسائل زندگی انسان نیز توجه کرده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که سبک زندگی اسلامی را باید از قرآن آموخت، خاطر نشان کرد: مبلغان می توانند بهترین مسائل آموزشی و نکات ناب تبلیغی را در قرآن پیدا کنند.

وی اسلام را دین جذابیت دانست و اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن شب های قدر، مبلغان می توانند با بیان زیبایی های اسلام و برتری های آن نسبت به دیگر ادیان  از ظرفیت های این شب ها استفاده کنند.

مدرس علوم قرآنی به اهمیت نیاز سنجی شهرستان اهواز و برپایی غرفه هایی پیرامون آن مسائل اشاره کرد و گفت: باید مبلغان از طریق برگزاری برنامه های محتوایی پاسخ به شبهات موجود در جامعه را به بازدیدکنندگان ارائه دهند.

حجت الاسلام موسوی برپایی نمایشگاه قرآن را حرکتی بسیار ارزنده دانست و افزود: غرفه هایی مشخص در جهت ارائه کتاب و محصولات فرهنگی در راستای مقابله با هجمه های دشمن برپا شده که جای قدردانی دارد.

مدرس علوم قرآنی به استقبال جوانان و نوجوانان از این غرفه اشاره کرد و گفت: با توجه به این که مردم روزانه درگیر مسائل گوناگونی هستند این غرفه فرصت مطلوبی جهت آشنایی آنها با احکام شرعی و پاسخگویی به سؤالات آنها در این زمینه است./9464/ت303/غ

ارسال نظرات