۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۷۸۰۴۹

ثبت نام 130 دانش آموز خواهر خراسان جنوبی در مراسم اعتکاف

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از ثبت نام 130 نفر از دانش آموزان خواهر در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.
اعتکاف
فاطمه همتی، مسؤول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که امسال 130 نفر از دانش آموزان خواهر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت می کنند، گفت: این مراسم با همکاری سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان (حلقه های وصل عشاق) برگزار می شود.
وی افزود: این مراسم به مدت سه روز در محل مسجد سید الشهدا(ع) شهرستان بیرجند برگزار می شود.
مسؤول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: برگزاری گفتمان های دینی از مهم ترین برنامه های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برای دانش آموزان شرکت کننده در مراسم معنوی اعتکاف است.
همتی ابراز داشت: دانش آموزان علاقه مند برای ثبت نام در این طرح می توانند به اداره آموزش و پرورش بیرجند، سازمان دانش آموزی و یا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مراجعه کنند.
وی مباحث مهدویت، حجاب و عفاف، آسیب های مجازی درحوزه تلفن همراه و اینترنت و مباحث احکام را از مهم ترین موضوعاتی عنوان کرد که برای دانش آموزان معتکف مطرح می شود.
مسؤول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: همزمان با اجرای این برنامه های فرهنگی، حلقه های بسیج صالحین هم در مراسم معنوی اعتکاف برای دانش آموزان برگزار خواهد شد./9313/ت302/پ
ارسال نظرات