۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۷۸۴۰۹
همزمان با شب های قدر؛

زیارت امین الله در کانون های مساجد کشور قرائت می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از قرائت زیارت امین الله در ایام شهادت امام علی(ع) در کانون های مساجد این استان خبرداد.
دعا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی این استان ابراز داشت: قرائت زیارت امین الله در ایام شهادت امام علی(ع) هر روز پس از نماز صبح، ظهر، عصر و مغرب و عشا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان مجری برگزاری جشنواره سراسری امام المتقین در کانون های فرهنگی و هنری مساجد است، افزود: قرائت زیارت امین الله به عنوان بخش ویژه جشنواره امام المتقین در شب های قدر در کانون های مساجد کشور برگزار می شود.         

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: قرائت زیارت امین الله در ایام شهادت امام علی(ع) هر روز پس از نمازصبح، ظهر و عصر و مغرب و عشا برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مسابقه پیامکی امام المتقین(ع) با موضوع های مسجد، محل شهادت امام علی(ع) و امام علی(ع) و یتیم نوازی از دیگر برنامه های این طرح است.

حجت الاسلام موسوی افزود: پس از برگزاری این طرح از 14 نفر از کسانی که بهترین جمله را حداکثر در 20 کلمه درباره امام المتقین به سامانه پیامکی دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان به شماره 1008940661 ارسال کنند به قید قرعه با اهدا هدایایی تجلیل می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان آخرین مهلت ارسال پیامک را تا 18 مردادماه مصادف با عید سعید فطر اعلام کرد و افزود: نتایج قرعه کشی مسابقه پیامکی امام المتقین 30 مردادماه همزمان با روز جهانی مسجد اعلام می شود./9451/د101/ب

ارسال نظرات