۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۷۸۶۱۱
امام جمعه همدان تاکید کرد؛

رفع نقاط ضعف و تقویت امتیازهای دولت احمدی‌نژاد رسالت مهم دولت یازدهم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر این که در نقد عملکرد دولت باید شرایط را درنظر گرفت، گفت: بسیاری از چیزهای که از نظر مردم نقطه ضعف بشمار می آید در بررسی دقیق تر مشخص می شود که اجتناب ناپذیر بوده است.
آيت الله غياث الدين طه محمدي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان

آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بررسی نقاط قوت و ضعف دولت های پیشین را وظیفه دولت جدید دانست و اظهار داشت: دولت جدید بر این اساس تلاش کند که نقاط ضعف را به قوت تبدیل و نقاط قوت را بیش از پیش تقویت کند.

وی با بیان این که نباید تنها نقاط ضعف را دید، گفت: کسانی که خیلی چیزها به نظرشان نقطه ضعف است، فکر نمی کنند که دولت در چه شرایطی بوده است؛ شاید بسیاری از این چیزهایی که از نظر مردم ضعف است وقتی شرایط و اوضاع را بررسی کنیم ببینیم که اجتناب ناپذیر بوده است، مانند تحریم که دست و بال خیلی ها را بسته بود و هم اکنون نیز مردم را آزار می دهد.

امام جمعه همدان با تأکید بر این که دولت احمدی نژاد بسیار زحمت کشیده و خدمت کرده است، ابراز داشت: به همین دلیل رهبر معظم انقلاب نیز شرافتمندانه از خدمات آنها تقدیر و تشکر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به این که به طور طبیعی همه دولت ها دارای نقطه ضعف هایی هستند، گفت: هیچ یک از ما معصوم نیستیم و طبیعی است که هرکدام ضعف هایی داریم.

آیت الله طه محمدی بیان داشت: ما وظیفه نداریم به دولت جدید بگوییم اینها نقاط ضعف است و از آنها بپرهیزد، یقینا آنهایی که می خواهند مسؤولیت به عهده بگیرند از ما بصیرتر، آشناتر، دلسوزتر و بهتر هستند.

وی افزود: آن کسی که می خواهد این امانت الهی را تحویل بگیرد بین خود و خدایش باید ضعف ها، کاستی ها، شرایط، اوضاع و احوال را ببیند راه حل را یاد گرفته و کار را به عهده بگیرد./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات