۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۷۸۹۵۸

مراسم اختتامیه طرح قرآن کتاب زندگی جمعه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه «طرح قرآن کتاب زندگی» جمعه 11 مردادماه، در محل برپایی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به همت شبکه رادیویی قرآن و باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
راديو قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، مراسم اختتامیه طرح فراگیر قرآنی «قرآن کتاب زندگی» جمعه 11مردادماه، در محل برپایی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

علاقمندان به ساحت قرآن کریم می‌توانند ساعت 21 در آئین اختتامیه این طرح سراسری که در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود، حضور یابند.

علاوه بر قرعه‌کشی و اعلام نتایج و برندگان همراهان طرح، برای حاضران در مراسم اختتامیه نیز هدایای ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است که در پایان این مراسم، قرعه‌کشی در میان حاضران صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، طرح قرآن، کتاب زندگی از اول تیرماه آغاز شد، تولید و پخش برنامه‌های مختلف رادیویی با حضور کارشناسان قرآنی به همراه برپایی مسابقات تلفنی، پیامکی و کتبی در این طرح به اجرا درآمد.

ابن طرح با محوریت سوره مبارکه «حجرات» از ابتدای تابستان سال جاری از سوی شبکه رادیویی قرآن برپا شد و 40 آموزه اخلاقی در سبک زندگی اسلامی را در مدت برگزاری بیان کرد./966/د102/ن

ارسال نظرات