۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۷۹۱۷۹
سردار نقدی:

حوادث تلخ منطقه معلول وجود رژیم غاصب صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به جنگ و درگیری در کشورهای اسلامی گفت: با ریشه یابی این حوادث متوجه می شویم که تمامی این وقایع تلخ معلول وجود رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است.
سردار نقدي بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، ظهر جمعه در روز جهانی قدس، در جمع ده ها هزار نفر از راهپیمایان و تظاهرکنندگان مرکز استان خراسان شمالی، با تأکید بر این که همه حوادث تلخ منطقه معلول وجود یک غده سرطانی در منطقه است، افزود: برای پایان یافتن این حوادث باید همه مسلمین جهان، با وحدت و یکپارچگی در برابر این رژیم غاصب مقاومت کرده و به مقابله با وی بپردازند.

 

وی اضافه کرد: علت نخست مشکلات موجود در کشورهای منطقه به واسطه اقدامات اسرائیل، دوری از اسلام و ترک جهاد و ارزش های والای اسلامی است.

 

به گفته سردار نقدی دومین دلیل تأثیرگذاری اقدامات اسرائیل در منطقه نیز اختلاف بین امت های اسلامی، عدم انسجام و تفرقه و دو دستگی در بین آنها است.

 

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، این اقدام را در راستای همین هدف و دور کردن نسل های جامعه اسلامی از ارزش های دینی دانست و عنوان کرد: به وجود آوردن عرفان های کاذب، جریان های اختلاف انگیز، دین های خودساخته و ... نیز از اقدامات جبهه استکبار برای دوری مردم کشورهای اسلامی از دین مبین اسلام و ایجاد تفرقه در بین آنها محسوب می شود.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در بسیج، رژیم غاصب صهیونیستی را عامل اصلی استکبار و میدان دار توطئه کشورهای استعماری در منطقه خاورمیانه ذکر و اظهار کرد: پس از شکل گیری بیداری اسلامی ملت های مسلمان کشورهای منطقه که از انقلاب اسلامی ایران برگرفته شده بود، رژیم صهیونیستی حلقه محاصره خود را تنگ تر دید و به همین علت نیز تلاش های خود را برای اثرگذاری بر این جریان آغاز کرد.

 

به گفته سردار نقدی جنگ داخلی سوریه، وقایع مصر، عراق، لبنان و ... در همین راستا است و در این بین باید ملت اسلام بیدار و هوشیار باشد و نگذارد نقش های شوم اسرائیل و هم پیمانان غربی وی در منطقه پیاده شود.

 

وی با بیان اینکه امروز محور مقاومت به پیروزی نزدیک شده است، اظهار داشت: در سال های اول انقلاب اسلامی ندای مقاومت مسلمانان در برابر اسرائیل آنچنان بلند نبود، به گونه ای که حتی در خود فلسطین نیز این ندای مقاومت مظلوم واقع شده بود.

 

این مسؤول اضافه کرد: اما به برکت انقلاب اسلامی و با ابتکار امام خمینی(ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد و از آن زمان تاکنون روز به روز محور مقاومت قوی تر و عمیق تر می شود.

 

سردار نقدی عنوان کرد: با استمرار و ایستادگی ملت بزرگ ایران و همراهی دیگر مسلمانان جهان، امروز ندای مقاومت سراسر گیتی را فرا گرفته و در روز جهانی قدس مردم تمامی کشورهای دنیا به خیابان ها می آیند و فریاد انزجار خود از اسرائیل غاصب را سر می دهند.

 

وی افزود: این مسأله نوید بخش پیروزی محور مقاومت در برابر این رژیم غاصب است اما باید بدانیم که هر چه به پیروزی نزدیک تر می شویم، میدان عمل نیز سخت تر خواهد شد.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در بسیج، فتنه های ایجاد شده در کشورهای اسلامی منطقه را در همین راستا دانست و گفت: آتش جنگ داخلی در کشورهای مصر، بحرین، سوریه، لبنان، عراق و ... درواقع ریشه در اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین دارد.

 

وی با بیان این که این شرایط و حوادث در حالی که تأسف بار است، امید بخش نیز هست، اظهار داشت: مجموعه این اقدامات از جانب رژیم صهیونستی و محور سلطه گر غربی نشان دهنده نزدیک شدن پیروزی اسلام و مقاومت در منطقه و ترس عاملان این حوادث است./9314/پ202/ب

ارسال نظرات