۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۷۹۳۴۱
17مرداد؛

آیین تجلیل از خبرنگاران خوزستانی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست سرای روزنامه نگاران خوزستان از برگزاری آیین تجلیل و تقدیر از خبرنگاران خوزستانی همزمان با 17 مرداد خبرداد.
روز خبرنگار

محمد رضا ایزدی، سرپرست سرای روزنامه نگاران خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بزرگداشت مقام خبرنگار اظهار داشت: برنامه گوناگونی از سرای روزنامه نگاران استان برای بزرگداشت مقام خبرنگار تدارک دیده شده است.

ایزدی با بیان این که در 17 مرداد از خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری های استان دعوت و تجلیل می شود، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این مراسم پنج شنبه 17 مرداد همراه با صرف افطار خواهد بود.

سرپرست سرای روزنامه نگاران خوزستان در ادامه سخنانش بیان داشت: این مراسم با حضور سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که تلاش بر این است که مراسم امسال کیفیت بهتری نسبت به برنامه های سال های گذشته داشته باشد، تأکیدکرد: امیدواریم با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه مراسم مطلوب و در شأن این قشر تأثیر گذار در استان خوزستان برگزار شود.

سرپرست سرای روزنامه نگاران خوزستان به برنامه در نظر گرشته شده ویژه خبرنگاران در روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: دادن تسهیلات خدماتی، کمک هزینه نقدی و خدمات رفاهی از مهم ترین برنامه ها خواهند بود.

ایزدی با بیان این که خبرنگاری حرفه تأثیر گذار در برهه کنونی به شمار می رود، خاطرنشان کرد: تبیین وقایع و انتشار آن خواهان فنونی است که تنها در وجود حرفه خبرنگار و رسانه ای یافت می شود.

سرپرست سرای روزنامه نگاران خوزستان در پایان ابراز داشت: انتشار اخباری غیر حقیقی سبب ایجاد دو دستگی و تفرقه میان اندیشه های جامعه شده و باید این کار از سوی برخی از رسانه انجام نشود./9458/ت303/غ

ارسال نظرات