۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۷۹۴۲۱
در جلسه تفسیر قرآن مطرح شد؛

انتظارات یک مرجع تقلید از رییس جمهور جدید+ فیلم

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان توصیه هایی به رییس جمهور جدید، احیای ارزش های اخلاقی، زنده کردن مساله امر به معروف و نهی از منکر و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را از جمله مطالبات مهم از دولت جدید دانست و برای حجت الاسلام والمسلمین روحانی آرزوی توفیق کرد.
نماز و تفسير قرآن کريم توسط آيت الله مکارم شيرازي در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان در حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید و برگزاری مراسم تنفیذ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، توصیه هایی به رییس جمهور و دولت یازدهم ارائه کرد.

 

 

وی با بیان این که در هشت سال گذشته به مسائل اخلاقی، فرهنگی و حجاب بی اعتنایی شد، گفت: بر اثر این بی اعتنایی کار به جایی رسید که آمران به معروف و ناهیان از منکر را کتک می زنند؛ ما ‌انتظار داریم دولت جدید مسائل اخلاقی را در کنار مسائل اقتصادی زنده کند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: بار سنگین گرانی ولو به صورت تدریجی باید از دوش مردم برداشته شود، مساله امر به معروف و نهی از منکر باید احیا و زنده شود،‌ فساد اخلاقی کنار برود.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بیان کرد: باید جلوی افراد بی بندوباری که جسور شده اند و هر کاری که می خواهند انجام می دهند، گرفته شود.

 

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با آرزوی توفیق برای دولت و رییس جمهور جدید در حل مشکلات جامعه و مردم، تاکید کرد: ما هم به سهم خود هر کمکی که بتوانیم برای حل مشکلات اقتصادی و اخلاقی انجام خواهیم داد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات