۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۵
کد خبر: ۱۷۹۵۰۳
امام جمعه آمل:

مدیران اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که مدیران باید اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: حرکت در مسیر عدالت و اخلاق امری است که هم موجب رضایت مندی ارباب رجوع شده و هم زمینه ساز رضایت حضرت حق خواهد شد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام  محمد علی رحمانی آملی، امام جمعه آمل یک شنبه شب در جمع کارکنان شهرداری آمل که در حسینیه لاله های زهرایی برگزار شد با بیان این که مدیران باید اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: حرکت در مسیر عدالت و اخلاق امری است که هم موجب رضایت مندی ارباب رجوع شده و هم زمینه ساز رضایت حضرت حق خواهد شد.

 

وی با بیان این که خدمت مسؤولان باید در نظام اسلامی صادقانه باشد، خاطرنشان کرد: صداقت زمینه ساز رشد و تعالی خواهد بود که اگر این امر در مجموعه ادارات ما نهادینه شود برکات فراوانی از آن حاصل خواهد شد.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که هر مسؤولی آمد باید خدمت گزاری و خدمت رسانی به مردم را با تکیه بر صداقت و مسؤولانه انجام دهد، بیان داشت: مدیران باید از فرصت های به وجود آمده در راه خدمت به مردم بهترین استفاده را ببرند.

 

وی با بیان این که هر کسی با ولای حضرت علی (ع) فاصله بگیرد نابودی را درپیش خواهد داشت، ادامه داد: همه باید به فکر مولای متقیان حضرت علی (ع) باشیم که تنها راه نجات سعادت بشریت است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی به حجم بالای وظایف شهرداری در ارائه بیشترین خدمت روزانه به مردم اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری یک مجموعه گسترده خدمات رسان در هر شهری بوده و مسؤولان این مجموعه باید با نظارت بیشتر بر زیرمجموعه های خود، رضایت مندی و خدمت صادقانه به مردم را انجام دهند.

 

وی با تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده مجموعه شهرداری آمل و سازمان های وابسته گفت: شکایت های کمتری به دفتر امام جمعه در رابطه با مسایل و مشکلات شهری می رسد و این نشان از ایفای وظیفه شایسته  مجموعه است که باید خدمات ارزنده به شهروندان تداوم یابد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، گفت: مردم قدردان مسؤولینی هستند که برای عمران و آبادانی حرکت می کنند و باید مسؤولان هم قدرشناس مردم باشند تا در پیش خداوندمنان روسفید شوند.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: خدمت به مردم یک افتخار است که همگان باید در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم تلاش لازم را داشته باشند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که باید پایان ماه مبارک رمضان آغاز شروعی دوباره برای ما باشد، بیان داشت: انسان باید با اخلاص و تقوایی ارزنده به خداوند منان توجه داشته باشد که این امر موجب سعادت او بوده و آدمی را از حرکت به سوی گناهان باز می دارد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: تعالی و تکامل معنوی زمینه ساز سعادت در زندگی انسان خواهد شد که باید به این امور ارزنده اهتمام خاصی داشته باشیم و با آگاهی و بصیرت والا در صراط مستقیم حرکت کنیم./950/پ202/س

ارسال نظرات