۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۷۹۸۱۰
امام جمعه بیرجند:

بسیجیان دستورات اسلام و سنت پیامبر را در زندگی خود پیاده کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیرجند در جمع سر گروه و دست اندار کاران حلقه های صالحین بسیج گفت: بسیجیان باید مطیع ولایت باشند و دستورات اسلام و سنت پیامبر راسر لوحه زندگی خود قرار دهند.
علي رضايي امام جمعه بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی امام جمعه بیرجند شب گذشته در جمع صمیمی شجره طیبه صالحین ناحیه سپاه بیرجند، گفت: حلقه صالحین باید هرچه بیشتر پیشرفت کند و رو به جلو باشد و به شهدا بگوید ما هستیم و راهتان ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: انسانی که می خواهد بسیجی باشد باید برای تک تک اعمالش برنامه داشته باشد و اول ماه رمضانش تا آخر ماه رمضانش تفاوت داشته باشد.

وی ابراز داشت: یکی از کارهایی که بسیج باید انجام دهد این است که برای خدا کار کند و اجر مزد خود را از خدا بگیرد.

حجت الاسلام رضایی در ادامه به حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: این برنامه یکی از بهترین برنامه های دهه اخیر سپاه است.

وی افزود: صالحین کسانی هستند که هسته فکری ایران را تشکیل می دهند و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) هستند.

امام جمعه بیرجند افزود: سرگروه ها و مسؤولان باید ایتدا از خود شروع کنند و خود را اصلاح نمایند تا موفق باشند، سرگروه یعنی خط شکن و باید به گونه ای رفتار کند تا بقیه او را الگو قرار دهند.

وی ادامه داد: اگر می خواهید در این برنامه موفق باشید به قرآن وسخنان اهل بیت(ع) عمل کنید تا نه تنها کشور بلکه دنیا را متحول سازید.

لازم به ذکر است، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مشرفی مدیر حوزه های علمیه استان و سرهنگ اساعیلی مطالبی در خصوص حلقه های صالحین بیان کردند./9313/پ202/پ

ارسال نظرات