۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۸۰۰۱۱
رییس کمیسیون صنایع و معادن:

باید نسبت به عملکرد برخی وزرای پیشنهادی شفاف سازی شود

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به این که نسبت به برخی وزاری پیشنهادی دولت ابهاماتی وجود دارد، گفت: اگر با شفاف سازی این مسائل برطرف نشود طبیعتا این افراد رأی اعتماد نخواهند گرفت.
رضا رحماني رييس کمسيون صنايع و معادن رضا رحماني رييس کمسيون صنايع و معادن

رضا رحمانی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که به غیر از 3 یا 4 نفر اکثر وزاری پیشنهادی توانسته اند به لحاظ صلاحیت کاری اعتماد نمایندگان را جلب کنند، اظهار داشت: در مورد این چند نفر ابهامات و مباحث مختلفی مطرح شده است.

وی با اشاره به این که در مورد این چند نفر نیز مجلس درحال بحث و رایزنی است، گفت: اگر بتوانند در مورد این چند نفر شفاف سازی کنند مشکل حل می شود، طبیعتا در غیر این صورت این افراد نمی توانند از نمایندگان مجلس رأی اعتماد بگیرند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی افزود: موارد مختلفی در حوزه صلاحیت های افراد باید مدنظر نمایندگان باشد، از جمله آنها بحث های مدیریتی و کاری است.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره میزان تخصص وزرای پیشنهادی و تناسب آن با پست های محول شده، گفت: این موضوعی است که باید به صورت مفصل مورد بحث قرار گیرد اما به طور کلی در اکثر این افراد به لحاظ تخصصی مشکلی نمی بینم./928/ت302/ج

ارسال نظرات