۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۸۰۲۳۷
امام جمعه رفسنجان:

مقدمه کار هر دولت پیروی از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه سفیران رفسنجان با آرزوی موفقیت برای دولت جدید بیان کرد: عمل به وعده‏ها و شعارها مطرح شده از سوی حجت‏الاسلام روحانی وظیفه اصلی دولت است.
حجت‌الاسلام عباس رمضاني پور ، امام جمعه رفسنجان

حجت‏الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان، در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رفسنجان گفت: حجت‏الاسلام روحانی بر اساس رهنمودهای رهبری انسانی کارکشته و با تجربه است.

وی در ادامه با بیان این که تدبیر و امید از ارکان اساسی جامعه هستند که حجت‏الاسلام روحانی آن‏ها را به عنوان شعارهای دولت خود انتخاب کرده‏اند، عنوان کرد: اقدام به موقع رییس جمهور محترم برای ابلاغ کابینه‏ خود به مجلس شورای اسلامی نشان از نظم وی در کارهای خود است که این نظم باید با امید به خداوند پایدار بماند.

امام جمعه رفسنجان با بیان این که وزیران پیشنهادی نسبتا باتجربه هستند، افزود: وزیرانی که از فیلتر مجلس شورای اسلامی عبور می‏کنند باید در کارهای خویش تعادل را در درجه‏ نخست قرار دهند.

خطیب نماز جمعه رفسنجان با آرزوی موفقیت برای دولت جدید بیان کرد: عمل به وعده‏ها و شعارها مطرح شده از سوی حجت‏الاسلام روحانی وظیفه اصلی دولت است.

مسؤول حوزه علمیه سفیران رفسنجان ابراز داشت: دولت جدید رعایت قانون و پیروی از ولایت را باید مقدمه هر کار قرار دهند.

حجت‏الاسلام رمضانی پور تأکید کرد: امروزه زندگی بسیاری از افراد جامعه به دشواری گذرانده می‏شود که دولت باید با درایت و هوش بسیار در قالب قانون این دشواری و فشارها را رفع کند.

وی با اشاره به وعده‏های دولت خاطرنشان کرد: برنامه‏های کوتاه مدت و بلند مدتی که دولت وعده داده‏اند اگر به مرحله‏ عمل برسد مشکلات بسیاری را از بین خواهد برد.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: هیچ گروهی نباید در یاری کردن دولت کوتاهی کند چراکه وحدت میان اقشار جامعه بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: دولتی پرکار همچون دولت آقای احمدی نژاد برای جامعه ضروری است؛ اما رعایت اعتدال، شرط نتیجه‏دهی کار است.

حجت‏الاسلام رمضانی پور ابراز کرد: افراط یعنی تصمیم‏گیری‏های عجولانه از روی تعصب و احساسات که سبب شقاوت اطرافیان و خود افراطی‏ها می‏شود.

مسؤول حوزه علمیه تصریح کرد: افراط، جامعه‏ی مسلمانان را مورد تهدید قرار می‏دهد همچون زمان امیرمؤمنان علی(ع) که  افراط گروهی از مسلمانان در آن زمان مشکلات بسیاری برای ایشان و مسلمانان به وجود آورد.

وی در پایان گفت: مورد سنجش قراردادن حجت‏الاسلام روحانی در موضع اعتدال بسیار زود است./9706/ت302/س

ارسال نظرات