۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۸۰۲۴۶
امام جمعه ایلام:

برگزاری با شکوه آیین‎ها سبب احیای سنت های اسلامی می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: تبلیغات نقش اساسی در انتشار مراسمات و وقایع را دارد، تلاش برای برگزاری باشکوه مراسمات و آیین های مختلف به واقع احیای سنت اسلامی و ترویج شعائر نظام است.
امام جمعه ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، امام جمعه ایلام امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی کارآمد از بدو تأسیس تا به امروز در برگزاری مراسمات مختلف دینی و ملی تلاش ارزنده ای داشته است.


وی ادامه داد: تبلیغات نقش اساسی در انتشار مراسمات و وقایع را دارد، تلاش برای برگزاری باشکوه مراسمات و آیین های مختلف به واقع احیای سنت اسلامی و ترویج شعائر نظام است که شورای هماهنگی تبلیغات در راستای ترویج آن بسیار موفق عمل کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: برنامه ریزی برای مدیریت و اجرای صحیح برنامه های پیش روی این شورا امری ضروری است زیرا برنامه ریزی دقیق برای اجرای مراسمات و انعکاس و اطلاع رسانی حضور گسترده مردم در مراسمات مختلف نشان از وفاداری به آرمان های امام و انقلاب اسلامی است، در این زمینه می بایست همه دستگاه ها با شورای هماهنگی تبلیغات همکاری لازم را داشته باشند.


نماینده ولی فقیه در ایلام خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام توان خود تلاش می کنند که با سم پاشی و تخریب فضا، نظام اسلامی را مهجور و ناکارآمد معرفی کنند، نهادهای فرهنگی نظیر شورای هماهنگی تبلیغات باید با این تبلیغات و هجمه ها مقابله کنند و تلاش خود را در جهت اشاعه عظمت و اقتدار نظام به کار ببندند.

 

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: برگزاری باشکوه آیین ها و مناسبت های مختلف باید جدی گرفته شده تا در پیشبرد اهداف نظام بیش از پیش موفق باشیم، اگر فضای معنوی بر جامعه و کارها حاکم شود نتیجه زحمات مطلوب می شود، تلاش کنیم تفکر خدمت بدون منت و در راه رضای خدا را گسترش دهیم./967/پ203/ب 

ارسال نظرات