۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۸۰۳۵۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل:

دین گریزی مهم ترین تلاش دشمنان در عرصه جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی در به انحراف کشیدن جامعه، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با قدرت رسانه ای خود دام های بسیاری پهن کردند تا جامعه ایران اسلامی و به ویژه جوانان آن را به سوی بی بند و باری و دین گریزی سوق دهند.
رييس اداره تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد قنبری، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، روز سه شنبه در جمع فرهنگیان شهرستان با اشاره به جایگاه علم و انواع علوم، گفت: علم دو نوع بوده و آن علم أبدان و علم أدیان است که اگر عالمی رحلت کند شکافی در جامعه ایجاد می شود و جبران آن بسیار مشکل است.

 

وی ادامه داد: در علم، عالم ربانی  و خدا محور بودن اصل است که باید به این امر مهم توجه شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که انسان با همه ابعاد جسمانی و روحانی اش برای پرورش آن ها باید از روش های پویا و متنوع بهره گرفت، بیان داشت: گاهی ممکن است برای اصلاح دو کودکی که گناه یکسانی مرتکب شده اند مربی روش های متفاوتی را اعمال کند.

 

حجت الاسلام قنبری ادامه داد: پیشوایان گرامی اسلام در تربیت و هدایت افراد به فراخور موقعیت و شرایط خاص آن ها از روش های گوناگونی بهره می گرفتند، ادامه داد: این بزرگواران گاه با صحبت و قهر و زمانی با عفو و اغماض پیروانشان را هدایت و منحرفان را به صراط مستقیم دعوت می کردند.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آمل  با بیان این که مربی باید سرمایه ها و اندوخته های علمی خود را به افرادی که مستحق و نیازمند آن هستند بذل و انفاق کند، خاطرنشان کرد: مربیان جامعه باید در نشر و اعطاء اندوخته های علمی  بسیار جدیت داشته و تلاش والایی را در این راستا داشته باشند.

 

وی با بیان این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتظار می رود که عالم ربانی باشد و مشخصه عالم ربانی آن بوده که انسان از او در جهت ارتقای معنوی و رشد در معارف دینی کسب فیض کند، گفت: عالم ربانی کسی است که رفتار و گفتارش خدا را به یاد انسان آورده و خدا جوی خدا محور باشد.

 

 حجت الاسلام قنبری ادامه داد: عالم ربانی چه درعلم ادیان و چه در علم ابدان همه موفقیت ها را ازخداوند دانسته و خود را وسیله رسیدن به آن موفقیت می شناسد.

 

وی با اشاره به این که آموزش و پرورش مهم ترین دستگاه فرهنگی است، خاطرنشان کرد: اصلاح جامعه در صورتی میسر می شود که معلمانی ربانی داشته تا تربیت ربانی را در جامعه گسترش دهند.

 

وی به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی در به انحراف کشیدن جامعه، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با قدرت رسانه ای خود دام های بسیاری پهن کردند تا جامعه ایران اسلامی و به ویژه جوانان آن را به سوی بی بند و باری و دین گریزی سوق دهند.

 

حجت الاسلام قنبری ادامه داد: روشنگری و بیداری افراد جامعه نسبت به نقشه های شوم دشمنان بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی آنان است که باید به این امر مهم توجه شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات