۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۸۰۴۰۷

مراسم تقدیر از فعالان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تقدیر از فعالان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر وی برگزار شد.
نميشگاه بين‌المللي قران کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تقدیر از فعالان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عصر امروز سه شنبه بیست و دوم مردادماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام محمدی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر وزیر برگزار شد.

در این مراسم سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز تشکر از متصدیان بخش‌های مختلف بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران، این نمایشگاه را مایه اعتبار و آبرو برای جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی در انعکاس این رویداد فرهنگی بسیار سهیم بودند که جای تقدیر دارد.

وی انتخاب شعار این نمایشگاه مبنی بر «سبک زندگی قرآنی» را بسیار دقیق و مؤثر ارزیابی کرد و بیان داشت: ما می خواهیم که قرآن کاربردی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این‌که از دولت آینده انتظار می‌رود که فعالیت‌های قرآنی که تاکنون انجام شده را ادامه داده و اهتمام بیشتری داشته باشند، اظهار داشت: نمایندگان مجلس هم به قرآن اهتمام دارند و با حضور در نمایشگاه قرآن اثرگذاری آن را شاهد بودند.

حسینی با بیان این‌که اگر بخواهیم به سمت سعادت و خوشبختی مردم حرکت کنیم، راهی جز قران ندارد، ابراز داشت: جمهوری اسلامی باید الگوی دیگر کشورها اسلامی باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم از بخش‌های مختلف بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران و کارگروه‌های اجرایی آن تقدیر و تجلیل شد./956/پ202/ص

ارسال نظرات