۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۸۰۷۸۴
برای نخستین بار؛

نظام نامه اوقات فراغت کانون های مساجد تدوین شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از تدوین نظام نامه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد در اقدامی جدید برای نخستین بار خبر داد.
مسجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، امروز در نشست ستاد اوقات فراغت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به اقداماتی که در خصوص اوقات فراغت کانون های مساجد در سطح کشور صورت گرفته اشاره کرد و گفت: تدوین نظام نامه اوقات فراغت اقدامی نو و جدیدی بود که امسال با همفکری کارشناسان فرهنگی و هنری در ستاد عالی کانون های مساجد کشور انجام شد.

 وی افزود: تدوین این نظام نامه در پیشبرد اهداف کانون های مساجد و ارائه برنامه و قوانین و مقررات برای اجرای طرح های اوقات فراغت وی‍‍ژه کانون های مساجد مؤثر می باشد که بزودی این نظام نامه نهایی و رونمایی خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطر نشان کرد: استان اصفهان در خصوص تهیه این نظام نامه همکاری و همفکری خوبی داشته است.
وی ادامه داد: استان اصفهان در سال گذشته از جمله سه استان برتر در اجرای طرح اوقات فراغت بوده که تلاش های خوبی در این خصوص در سال جاری نیز در مجموعه دبیرخانه استان انجام گرفته است.

طاهریان با بیان این که استان اصفهان ظرفیت های فرهنگی بالایی دارد، تصریح کرد: عملکرد دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در برنامه ریزی و توسعه و پیشرفت کانون در کل کشور اثر گذار بوده است.

وی ادامه داد: در توسعه کانون های مساجد استان اصفهان میدان داری کرد و رشد و پیشرفت کانون های مساجد در سطح کشور با تلاش های استان اصفهان شاهد بوده ایم./939/پ203/س

ارسال نظرات