۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۸۱۱۱۶

دوره انتخابی مسابقات ورزشی طلاب در کرج برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره انتخابی مسابقات ورزشی طلاب در چهار رشته و به همت حوزه مقاومت بسیج طلاب شهید شاه آبادی استان البرز برگزار شد.
ورزش طلاب

سید یوسف احمدی، مسؤول برگزاری دوره انتخابی مسابقات ورزشی حوزه مقاومت بسیج طلاب شهید شاه آبادی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری این مسابقات خبر داد و گفت: مسابقات دوره انتخابی بسیج طلاب استان البرز در چهار رشته تیراندازی، تنیس روی میز، شنا و دو میدانی برگزار شد که تعداد 35 نفر از طلاب و روحانیون استان در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

احمدی هدف از این مسابقات را تقویت روحیه و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری که توصیه اکید به ورزش دارند دانست و اظهار داشت: انتخاب طلاب برتر ورزشی جهت معرفی به جشنواره مسابقات کشوری طلاب که در آذرماه هر سال برگزار می‌شود دلیل برگزاری این دوره از مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک و همکاری مسؤولین این مسابقات در سطح بهتری در دوره های آینده برگزار گردد.

احمدی با اشاره به این‌که مراحل اولیه ثبت نام این مسابقات از اول مردادماه شروع شد گفت: مراحل نهایی در روزهای یکشنبه و سه شنبه 27و29 مردادماه برگزار شد و اختتامیه آن روز شنبه 31مردادماه ساعت 10 صبح در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه ناحیه کرج برگزار می‌شود./959/ت302/ص

ارسال نظرات