۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۸۱۵۶۸

سال تحصیلی حوزه علمیه رضویه خرم آباد 16 شهریور ماه آغاز می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه رضویه خرم آباد 16 شهریور ماه را زمان آغاز فعالیت های مدرسه علمیه رضویه خرم آباد اعلام کرد.
آغاز سال تحصيلي حوزه علميه

حجت الاسلام محمد سوری، مدیر حوزه علمیه رضویه خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که دوره آموزشی اختبار و تهذیب برای طلاب نو ورود به مدت یک ماه است که در این حوزه برگزار می شود، ابراز داشت: سال تحصیلی حوزه علمیه رضویه به صورت رسمی از 16 شهریور ماه آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه علمیه رضویه خرم آباد، سطح یک حوزه تدریس می شود، اظهار داشت: تعداد طلاب، فضلا و روحانیانی که در این حوزه مشغول به تحصیل هستند بیش از80 نفر هستند.

مدیر حوزه علمیه رضویه خرم آباد با بیان این که دروس سطح عالی در پایه اول، دوم و سوم در حوزه علمیه رضویه تدریس می شود، گفت: با آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه رضویه خرم آباد، هرساله نزدیک به40 دانش آموز در این حوزه در پایه اول نام نویسی می کنند.

حجت الاسلام سوری با اشاره به دوره های آموزشی در زمینه نمازخوانی، تجوید، اصول عقاید، موارد تهذیبی و منش، احکام و صرف ساده،  خاطر نشان کرد: از این تعداد که در دوره های آموزشی شرکت کرده اند کسانی که در آزمون کتبی امتیاز کافی را کسب کنند، با آغاز سال تحصیلی جدید در پایه اول تحصیل خود را آغاز می کنند./9451/ت303/غ

ارسال نظرات