۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۸۱۶۲۷
رییس سازمان تبلیغات اسلامی زنجان:

طلاب جوان شایسته فرماندهی جبهه فرهنگ اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با سزاوار دانستن طلاب و روحانیان جوان برای رهبری فکری جبهه حق و فرهنگ گفت: شایسته‌ترین افراد برای فرماندهی در جبهه حق و فرهنگ دینی روحانیان و طلاب جوان هستند و مطمئنا آنها به خوبی از عهده این مسؤولیت برمی‌آیند.
طلاب جوان شایسته فرماندهی جبهه فرهنگ اسلامی هستند

حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان با اشاره به این که افراد جامعه باید بدانند که برای رسیدن به اهداف خود از چه راه‌ها و شیوه‌هایی استفاده کنند، اظهار داشت: اگر شیوه مناسبی انتخاب نشود افراد در میان راه از هدف خود منحرف و یا فاصله می‌گیرند، و لذا آموزش به جامعه برای رسیدن به هدف از مهم‌ترین رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی به شمار می‌رود.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با بیان این که آموزش راه‌های مناسب به جوانان برای یافتن هدف در اولویت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی قرار دارد، تاکید کرد: استفاده از ابزارهای مختلف نیز برای رسیدن به هدف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

وی در ادامه به تبیین ماهیت ابزار و راه های دست یابی به راه درست پرداخت و خاطر نشان کرد: باید در این راه از ابزاری استفاده شود که این ابزار مادیات و معنویات را برای انسان به ارمغان می آورد، بنابر این انسان باید برای رسیدن به سعادت، اصول تاکید شده از سوی خداوند و قرآن را رعایت کند.

 

حجت الاسلام دشتکی در ادامه اوقات فراغت را یکی از بزرگ ترین فرصت ها برای جوانان دانست و تصریح کرد: باید به اوقات فراغت همچون فرصت بزرگی برای رسیدن به اهداف نگریست و از این رو ترویج فرهنگ دینی در برنامه‌های اوقات فراغت باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در ادامه طلاب و روحانیان جوان را لایق رهبری فکری جریان و جبهه حق و فرهنگ خطاب کرد و گفت: شایسته‌ترین افراد برای فرماندهی در جبهه حق و فرهنگ دینی روحانیان و طلاب جوان هستند و مطمئنا آنها به خوبی از عهده این مسئولیت برمی‌آیند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پایان با بیان این که مقابله با تهاجم فرهنگی و فرهنگ غلط یکی از مهم‌ترین اهداف است، ابراز داشت: این هدف مهم با برنامه‌ریزی‌های مختلفی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی دنبال می‌شود./949/ت302/ب

ارسال نظرات