۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۸۱۶۳۶
امام جمعه لاله‌آباد:

دولت خدمتگزار شایسته تقدیر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه لاله‌آباد، تمسک به روش شهید رجایی و شهید باهنر در اداره کشور را وظیفه دولتمردان دانست و گفت: دولت تدبیر و امید مانند شهید رجایی وارد صحنه خدمت شود و مشکلات اقتصادی را حل کند.
شهيد رجايي و باهنر
حجت‌الاسلام عبدالحسین بابایی، امام جمعه لاله‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، شهید رجایی و شهید باهنر را اسوه و الگوی مناسبی برای دولت جدید برشمرد و گفت: همه اعضای دولت آقای روحانی باید مدیران لایقی چون رجایی و باهنر را سرمشق برنامه های خود قرار دهند، زیرا این دو نفر مدیران لایقی برای اداره کشور بودند.
وی ادامه داد: جامعه ما نیازمند مسؤولان شایسته و دلسوز است و در این هفته دولت، شایسته است که یاد این دو شهید گران‌قدر و لایق را گرامی بداریم و سعی کنیم در مدیریت های کشور، راه و روش دینی و اخلاقی این دو شهید را پیاده کنیم.
امام جمعه لاله آباد با اشاره به مدبر بودن خدا اظهار داشت: بر اساس دین، مدیر واقعی جهان خداست و در جامعه اسلامی نیز باید کسانی مدیریت را به دست بگیرند که رابطه زیادی با خدا داشته باشند و جامعه اسلامی را از نظر مادی و معنوی به رشد و تعالی برسانند.
وی افزود: مرحوم رجایی و باهنر، با سلوک خوب خود در امور اجرایی کشور، در مدت کوتاهی، شایستگی خود را نشان دادند و برای مردم الگو شدند، به طوری که اگر دولتی خوب عمل کند، آن دولت را به مرحوم رجایی نسبت می ‌دهند.
حجت الاسلام بابایی، شهید رجایی را شخصی درد آشنا معرفی و تصریح کرد: رجایی در بین مردم زندگی می‌کرد و از فاصله طبقاتی متنفر بود، اگر دولت نیز در عرصه خدمت‌رسانی خوب عمل کند و به مشکلات مردم رسیدگی کند، شایسته تقدیر است، وگرنه برای مردم ارزشی نخواهد داشت و باند بازی سیاسی کاری را حل نخواهد کرد.
وی در پایان ابراز داشت: دولت آقای روحانی که با عنوان دولت تدبیر و امید به همگان معرفی شده است، باید مانند شهید رجایی وارد صحنه خدمت شود و مشکلات اقتصادی و تورم را حل کند و مدیریت را به دست کسانی دهد که لیاقت مدیریت در جامعه اسلامی را داشته باشند./978/ت302/ی
ارسال نظرات