۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۱۸۲۰۱۴
قائم مقام سازمان بازرسی:

سازمان بازرسی با ارائه گزارشات خود موجب تقویت دولت خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با بیان این‌که این سازمان در سی و یک استان کشور با دارا بودن بهترین نیروها مرجعی برای رسیدگی به شکایات مردم است اظهار داشت: این سازمان موجب بهره‌مندی از سازمان‌های مردم نهاد است.
ولي الله خبره، قائم مقام سازمان بازرسي کل کشور

به گزارش خبرنگار خبرنگاری رسا، ولی الله خبره، قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بازرسی کل کشور که امروز سه شنبه پنجم شهریورماه در سالن همایش سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد گفت: این سازمان در سال 73 در ساختمان استیجاری آغاز به‌کار کرد و به برنامه ها و هدف‌هایی که داشتیم رسیدیم.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با بیان این‌که این  سازمان در سی و یک استان کشور با دارا بودن بهترین نیروها مرجعی برای رسیدگی به شکایات مردم است اظهار داشت: این سازمان موجب بهره‌مندی از سازمان‌های مردم نهاد است.

خبره گفت: یکی از اهداف سازمان اعمال نظارت بر مزایده ها و مناقصه های عمده است که الان هفتصد هزار کاربر مناقصه ها را بررسی می‌کنند و در سیستم می‌گذارند وبه اعمال نظارت می‌پردازند.

این مقام سازمان بازرسی بیان داشت: خوشحالم از این‌که آقای پورمحمدی در دولت تدبیر و امید حضور دارد، وی با شرکت در مجالس آموزمان و پیگیری‌هایشان موجب شدند که کشور ما در مجامع بین المللی دارای کرسی شود و سیزدهمین دوره این مجالس در کشورمان برگزار شود.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما در این سازمان با نظر آقای پورمحمدی اضافه کاری را برداشتیم و بهره وری را گذاشتیم، و با این کار کارمندان و شعب را رتبه بندی می‌کنیم و این نحوه مدیریت باعث تقویت سازمان می‌شود.

این مقام سازمان بازرسی در پایان اظهار داشت:سازمان بازرسی با ارائه گزارشات خود موجب تقویت دولت خواهد شد./9595/پ202/ص

 

ارسال نظرات