۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۸۲۱۴۲
حجت الاسلام ناطق نوری:

پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ناطق نوری با تاکید بر این که پیروی از ولایت رمز پیروزی ملت ایران است، بیان داشت: رهبری امام امت ووحدتی که بین جوانان غیور مسلمان، کلیمی، زرتشتی و همه سلیقه ها در راه دفاع از وطن شکل گرفت عامل پیروزی ملت ایران است.
علي اكبر ناطق نوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری،  رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، عصر امروز در مراسم پنجمین یادواره سرداران و 328 شهید بخش بلده که در حسینیه روستای کمربن برگزار شد، با اشاره به جایگاه والای شهدا نزد خداوند منان، گفت: نقش وحدت در میان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پیروی از امام راحل ( ره ) در پیروزی بسیار ارزنده بوده است.

 

حجت الاسلام ناطق نوری با تاکید بر این که پیروی از ولایت رمز پیروزی ملت ایران است، بیان داشت: رهبری امام امت و وحدتی که بین جوانان غیور مسلمان، کلیمی، زردتشتی و همه سلیقه ها در راه دفاع از وطن شکل گرفت عامل پیروزی ملت ایران است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به کمک های دولت سوریه به کشورمان در روزگار دفاع مقدس در عرصه های مختلف سیاسی و نظامی، خاطرنشان کرد: نبود رهبری واحد در این کشور عامل اصلی مشکلات است که در شرایط فعلی کمک به دولت و مردم سوریه امری است که باید صورت گیرد.

 

وی با بیان این که وحدت چاره همه مشکلات فعلی کشور است، گفت: ایران کشور بزرگی است که در همه زمینه ها حرف برای گفتن دارد و با قدرت و صلابت از خود دفاع خواهد کرد و مانند برخی کشورهای عربی از ترس جان و مال و امنیت خود در مقابل دشمن سر تعظیم فرود نمی آورد.

 

حجت الاسلام ناطق نوری ادامه داد: وحدت و پیروی از ولایت امری ارزنده بوده که در این راستا باید حرکت کرد./950/پ203/ج

ارسال نظرات