۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۸۲۵۱۹

«معاونت قرآنی» در دفتر امام جمعه آبادان راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان از راه اندازی «معاونت قرآنی» با هدف ساماندهی نیروهای قرآنی در دفتر امام جمعه آبادان خبر داد.
حجت الاسلام علي ابراهيمي پور ، امام جمعه آبادان

حجت الاسلام علی نظر ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از راه اندازی معاونت قرآنی در دفتر امام جمعه آبادان با هدف ساماندهی و تربیت نیروهای قرآنی خبر داد و گفت: در شهرستان آبادان نیروهای قرآنی بسیار خوبی وجود دارد و استعدادهای بسیار خوب قرآنی هستند که لازم است ساماندهی و حمایت شوند.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان با تأکید بر این که اثرگذاری قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی انسان بسیار مرثر است، ابراز داشت: تمسک به قرآن کریم به منزله دوری از مشکلات فردی، اجتماعی، دینی و فرهنگی است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به تأکیدات پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برای تمسک به قرآن کریم، بیان داشت: پیامبر و خاندانش گرامی ایشان همواره با قرآن کریم انس داشتند و لحظه ای از آن جدا نمی شدند.

امام جمعه آبادان با اشاره به اهداف راه اندازی «معاونت قرآنی» در دفتر امام جمعه آبادان، تصریح کرد: اهداف این معاونت ساماندهی، برنامه ریزی و مدیریت برنامه های کلی قرآنی کریم از جمله روخوانی و روان خوانی، حفظ، تفسیر و تجوید است که بتوانیم از نیروهای نخبه قرآنی به شکل شایسته‌ای بهره ببریم.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان با تأکید بر این که استفاده از اندیشه ها و راهکارهای قرآنی در هر زمینه سبب زدودن انحرافات می شود، خاطرنشان کرد: توجه و تمسک به قرآن کریم استفاده کامل و جامع از برنامه زندگانی است و هر جایی که قرآن باشد ارتکاب گناه نیز کاسته می‌شود./9461/پ202/س

ارسال نظرات