۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۸۳۱۴۰

همایش نخبگان حج ابراهیمی خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش نخبگان حج ابراهیمی خوزستان با حضور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهبی اسلامی برگزار شد.
همايش نخبگان حج ابراهيمي خوزستان همايش نخبگان حج ابراهيمي خوزستان همايش نخبگان حج ابراهيمي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش نخبگان حج ابراهیمی خوزستان با حضور آیت الله اراکی، دبیر کل مجع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، امروز در محل تالار کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.

در این مراسم آیت الله اراکی، دبیر دبیر کل مجع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به معرفی کشور های اسلامی و مقوله بیداری اسلامی پرداخت.

همچنین ناصر حویزاوی، مدیر سازمان حج و زیارت استان خوزستان با بیان این که تمهیدات لازم جهت اعزام زائران خوزستانی به خانه خدا فراهم شده است، اظهار داشت: روز گذشته اعضا و مدیران کاروان ها با حضور در گلزار شهدا با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

این مقام مسؤول با بیان این که بیش از 15 درصد از افراد کاروان ها را قشر تحصیلکرده تشکیل می دهند، خاطر نشان کرد: تعدادی از مدیران کاروان های اعزامی پزشکان هستند.

حریزاوی به اهمیت پاسخگویی به شبهات وارده به دین اسلام اشاره کرد و گفت: انسان مسلمان پس از دفاع از حقانیت شیعه احساس سربلندی و افتخار می کند.

ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی دیگر سخنران این مراسم بود که به تحلیل مسائل روز پرداخت و به تعدادی از سؤالات حاضران پاسخ داد.

در پایان این مراسم از 5 نفر از زائران زبان دان که سال گذشته از جایگاه انقلاب و تشیع در ایام حج دفاع کردند با اهدای لوح یادبود، تقدیر شد./9464/پ202/س

ارسال نظرات