۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۸۳۲۹۹
عناوین چند خبر کوتاه؛

تغییر در مدیریت دو مدرسه علمیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ خبر تغییر در دو مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) اهواز و امام صادق(ع) اندیمشک از مهم ترین عناوین چند خبر کوتاه از خوزستان هستند.
عناوين چند خبر کوتاه از خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیا اهواز خبر داد.

وی با بیان این که در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان به بیان سخنانی پیرامون رسالت اصلی حوزه علمیه پرداخت، اظهار داشت: این مراسم در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام آلبکل بیان داشت: در این مراسم حجت الاسلام مجتبی ابوترابی، از سمت مدیریت مدرسه علمیه خاتم الانبیاء اهواز تودیع و حجت الاسلام علیرضا قربانی، به عنوان مدیر جدید منصوب شد.

گفتنی است، مدرسه علمیه خاتم الانبیا اهواز دارای 60 طلبه در پایه های 1 تا 5 است که مؤسس آن آیت الله موسوی جزایری و نماینده مؤسس حجت الاسلام سید غیاث طباطبایی است.

تغییر در مدیریت مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک

حجت الاسلام آلبکل در ادامه سخنان خود به برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه اندیمشک اشاره کرد.

وی  بیان داشت: در این مراسم حجت الاسلام پرویز محمدی، از سمت مدیریت مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک تودیع و حجت الاسلام محمدجواد حسینی منش به عنوان مدیر جدید منصوب شد.

حجت الاسلام آلبکل در پایان تصریح کرد: در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک، لوح تقدیری به رسم یادبود به حجت الاسلام محمدی از سوی مدیریت حوزه علمیه خوزستان اهدا شد.

راهیابی فیلم کوتاه «در مسیر» به بخش نهایی هشتمین جشنواره ملی رضوی

فیلم کوتاه «در مسیر» ساخته میثم رستگاری به بخش نهایی هشتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه ومستند رضوی راه یافت.

فیلم کوتاه داستانی «در مسیر» به کارگردانی میثم رستگاری پس از حضور در جشنواره منطقه ای سینمای جوان به بخش نهایی جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی راه پیدا کرد.

جشنواره رضوی در سه بخش مستند بلند، مستند کوتاه و داستان کوتاه، پذیرای فیلم هایی که با موضوع امام رضا (ع) و مرتبط با اصحاب،مفاهیم و فرهنگ رضوی هستند میباشد.

در خلاصه فیلم «در مسیر» آمده است؛ خانواده ای جنوبی و ساکن اهواز هستند که برای سفر به مشهد مقدس و زیارت امام رضا ( ع ) به وسیله قطار در حرکت هستند و اتفاقاتی در مسیر برای آنها رخ می دهد.

تمدید مهلت ارسال اثر به پنجمین جشنواره هنری پایتخت پنجره ها

مهلت ارسال اثر به پنجمین جشنواره ی هنری مقاومت با عنوان پایتخت پنجره ها تا 20 شهریور ماه تمدید شد.

این جشنواره که برای پنجمین سال متوالی برگزار می شود این بار به صورت منطقه ای و بین استانهای بوشهر، خوزستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان  از مرداد ماه امسال آغاز به کار کرده است.

پنجمین جشنواره ی پایتخت پنجره ها در 5 بخش نمایشنامه نویسی، نمایشنامه خوانی، عکس، شعر و داستان با موضوع دفاع مقدس وبه مناسبت شکست حصر آبادان در پنجم مهر 92 برگزار می شود.

با تمدید شدن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ی این جشنواره؛ علاقه مندان و هنرمندان تا پایان وقت اداری 20 شهریور ماه مهلت دارند تا آثار خود را به نشانی:  آبادان چهاراه احمد آباد طبقه فوقانی سینما ایران حوزه هنری مرکز آبادان ارسال نمایند.

گفتنی است، آثار مربوط به بخش شعر و داستان می توانند از طریق اینترنت به رایانامه Abadan.ravabetomoomi@artkhuzestan.ir و Abadan.hozehonari@gmail.com ارسال شوند و آثار مربوط به بخش نمایشنامه و عکس باید از طریق پستی ارسال شوند.

علاقه‎مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای حوزه هنری خوزستان با آدرس www.artkhuzestan.ir مراجعه کنند./9464/د101/غ

ارسال نظرات