۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۸۳۵۵۰
مدیر کل اوقاف مازندران:

اسلام ناب شیعی امروز تا قلب اروپا و آمریکا پیش رفته است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که موج اسلام خواهی هر روز در حال گسترش است، گفت: این موج عظیم حتی تا قلب اروپا و آمریکا نیز پیش رفته و غربی ها را به هراس انداخته است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امورخیریه مازندران بعد از ظهر امروز در آیین یادمان امامزادگان شهرستان های تنکابن و عباس آباد با اشاره به این که مازندران با هزار و 322 امامزاده رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده است، گفت: امن بودن ایران اسلامی، ارادت و محبت ایرانیان به خاندان رسالت و عهده دار شدن ولایت عهدی امام رضا(ع) سبب شد تا بسیاری از امامزادگان به ایران سفر کنند.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به ولایتمداری مردم مازندران اظهار کرد: مازندران از دیر باز پناهگاهی برای فرزندان اهل بیت(ع) بوده و امروز هم تکریم و تجلیل از مقام شامخ آن بزرگواران بر همگان واجب است.

 

وی نعمت عمر را یکی از ارزشمندترین نعمت ها برشمرد و ادامه داد: عمر مفید عمری است که در مسیر اطاعت از خدا و خدمت به دین صرف شود و عمر با برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نمونه ای خوب از عمر مفید است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت دهه کرامت گفت: انقلاب ما مدیون حضرت معصومه(س) است چرا که اگر آن حضرت وارد قم نمی شد، حوزه علمیه و مراکز فقهی و اسلامی در قم واقع نمی شد و اگر حوزه علمیه شکل نمی گرفت امام راحل، بنیانگذار انقلاب اسلامی اینگونه آموزش نمی دید و اگر امام نبود انقلابی رخ نمی داد پس انقلاب ما مدیون حضرت فاطمه معصومه (س) است.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از همه مسؤولان خواست در جهت تحقق این مطالبه رهبری از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

 

وی با بیان این که اسلام ناب شیعی به برکت وجود امامزادگان در کشورمان گسترش یافت، افزود: امروز ایران اسلامی در پرتو امامزادگان به عنوان پرچم دار ترویج اسلام ناب شیعی در جهان می درخشد.

 

مدیر کل اوقاف و امورخیریه مازندران در ادامه سخنان خود اهانت به بارگاه ائمه اطهار(ع) و امامزادگان از سوی گروه های تکفیری را محکوم کرد و گفت: این گونه اقدامات وهابی ها نشان دهنده افکار منحرف و متحجرانه این گروه های ضاله است.

 

حجت الاسلام علیزاده، امامزادگان را مأمن و پناهگاه مردم در همه اعصار دانست و خاطرنشان کرد: وهابیت با تخریب امامزادگان و اهانت به این شخصیت های ارزشمند اسلام تلاش می کند مانع از توسعه و گسترش اسلام شیعی در دنیا شود که سخت در اشتباه است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که اسلام ناب شیعی هر روز در جهان در حال گسترش است، ادامه داد: علیرغم همه تلاش های دشمنان برای خاموش کردن چراغ شیعه در دنیا، اما امروز شاهد عزت و عظمت شیعه در جهان هستیم.

 

وی با بیان این که موج اسلام خواهی هر روز در حال گسترش است، خاطرنشان کرد: این موج عظیم حتی تا قلب اروپا و آمریکا نیز پیش رفته و غربی ها را به هراس انداخته است.

 

حجت الاسلام علیزاده با تأکید براین که غرب امروز در برابر اسلام ناب مستأصل شده است، تصریح کرد: هیچ قدرتی یارای مقابله با اسلام ناب نخواهد بود، چون شریعت محمدی حق است و به همین دلیل هر روز بر علاقه مندان آن در دنیا افزوده می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که مراسم بزرگداشت مقام امامزادگان همزمان با دهه کرامت در 15 شهرستان برگزار می شود، گفت: این مراسم به صورت استانی نیز چهارشنبه در آستانه مقدس ملامجدالدین ساری برگزار خواهد شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات