۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۸۳۷۱۴

پیگیری مطالبات رهبری در فصلی تازه از برنامه فصل نو

خبرگزاری رسا ـ برنامه تلویزیونی فصل نو با رویکردی تازه و نگاهی نو به مطالبات فرهنگی، قرآنی و معارفی مقام معظم رهبری، به بررسی این مطالبات می‌پردازد.
شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما، برنامه تلویزیونی فصل نو کاری است از گروه مستند و اجتماعی شبکه قرآن و معارف سیما که مدتی است با رویکردی تازه و نگاهی نو به مطالبات فرهنگی، قرآنی و معارفی مقام معظم رهبری، هر هفته چهارشنبه شب به روی آنتن این شبکه آمده و با دعوت از مسئولان مربوطه و کارشناسان به بررسی این مطالبات می‌پردازد.

این برنامه که در طول هفته‌های گذشته موضوع مساجد طراز اسلامی و مطالبات رهبری را مورد بررسی قرار داد توانست بسیاری از مشکلات موجود در مسائل مربوط به مساجد در سطح کشور را در این برنامه مطرح کرده و درباره حل آنان با مسئولان مربوطه به گفتگو بنشیند.

برنامه فصل نو از این هفته قصد دارد تا با موضوع امر به معروف و نهی از منکر مهمان خانه‌های مردم شود و این مبحث مهم را که از تأکیدات پایه‌ای اسلام و از مطالبات جدی رهبری است مورد بررسی قرار دهد.

این برنامه گفتگو محور و چالشی، با موضوع امر به معروف و نهی از منکر فردا شب با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین سید احمد زرگر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ساعت 22:10 بر روی آنتن شبکه قرآن و معرف سیما خواهد رفت./966/د102/ی

ارسال نظرات