۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۸۳۹۵۶
آیت الله علم‌الهدی:

نیازمند مدیریت اسلامی در عرصه های اقتصادی و سیاسی هستیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری گفت: این ملت با امید پای صندوق های رأی حاضر شد و حماسه سیاسی خلق کرد، امروز نوبت مسؤولان است که حماسه اقتصادی را رقم بزنند.
آيت الله علم الهدي


آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در سفر به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی ایران اظهار داشت: این انقلاب به برکت خون هزاران شهید به پیروزی رسیده است، آرمان شهدا بسیار متفاوت با آن چیزی است که دشمنان تصور می کنند.


وی با بیان این‌که برای تداوم انقلاب اسلامی ملت ایران از تمام دارایی‌های خود گذشت تا خون شهدا پایمال نشود، خاطرنشان کرد: مردم ایران با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات در مقابل تعارض‌های ناجوانمردانه، تحریم‌ها و تهدیدهای شیطان بزرگ و جریان های نابکار استکبار جهانی ایستاده تا یک سرمایه ارزشمند و فوق العاده نظام اسلامی را حفظ کند.


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که آرمان ملت ایران جهانی است و در مرزهای جغرافیایی نمی گنجد، تصریح کرد:پس از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز شاهد توطئه‌ها و فتنه‌های رنگین غرب علیه نظام اسلامی هستیم، حقیقت آنست که دشمن از توطئه‌چینی ناامید نشده، ما نیز نباید در مقابله با نظام کفر ناامید شویم.


امام جمعه مشهد با اشاره به این‌که نسل سوم انقلاب بدون این‌که از شور و هیجان نسل اول انقلاب آگاه باشد، پای آرمان های نظام و رهبری ایستاده است، گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب سرزنده‌تر از نسل های گذشته بوده و انگیزه فراوانی برای سازندگی کشور و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی های دشمنان دارند.


آیت الله علم الهدی افزود: اگر می بینیم که جوان حزب اللهی دهه 60 در میادین دوران دفاع مقدس از همه وجودش گذشت تا امروز ما در آرامش و امنیت کامل باشیم، باید دانست که نسل امروز نیز با آن هیجان، شهامت، قدرت، شجاعت، پایمردی و ولایت‌مداری پای نظام ایستاده و از خط سرخ شهدا دفاع می کند.


وی افزود: مردم بیش از 30 سال مقابل هرگونه ترور، تهدید و تحریم ایستادگی کرده اند، که آرمان های انقلاب حفظ و جهانی شود، نه این‌که روغن نباتی، گوشت و یا قند و شکر ارزان گیرشان بیاید، این تفکر اشتباه محض است، این ملت از عزیزترین فرزندان خود گذشت تا استقلال داشته باشد و پرچم اسلام بر تارک دنیا در اهتزاز باشد.


نماینده مجلس خبرگان با تأکید بر این‌که مسؤولان نظام به ویژه دولتمردان دولت یازدهم رسالت خطیری در جلب اعتماد و رضایت مردم بر عهده دارند، افزود: اگر مردم از عزیزان خود برای برقراری حکومت دینی گذشته‌اند، مدیران ما برای رفع مشکلات موجود نباید شب و روز داشته باشند.


وی با بیان این‌که نیازمند مدیریت اسلامی در عرصه های اقتصادی و سیاسی هستیم، افزود: این ملت با امید پای صندوق های رأی 24 خرداد حاضر شد و حماسه سیاسی خلق کرد، امروز نوبت مسؤولان است که حماسه اقتصادی را رقم بزنند و در برابر توطئه های ملحدانه و شیطانی دشمن ایستادگی کنند./935/ت302/ع

ارسال نظرات