۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۱۸۴۰۰۹
در پی واکنش به موقع مسلمانان

دستگیری کشیش قرآن سوز

خبرگزاری رسا ـ دولتمردان آمریکایی تصمیم گرفته اند برای جلوگیری از شعله ور شدن خشم مسلمانان، از وقایع این چنینی جلوگیری به عمل آورند. اکنون روشن می شود درایت به موقع مسلمانان، از ارتکاب مجدد آن وقایع جلوگیری می کند.
کشيش

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، پس از اهانت هایی که چندی پیش یک کشیش آمریکایی به قرآن کرده بود، مسلمانان با برگزاری راهپیمائی هایی گسترده در سراسر جهان، خشم و انزجارشان را از این اقدام نشان دادند. همین امر سبب شد تا حمله هایی به سفارت خانه های آمریکا در کشورهای اسلامی شود. دولت آمریکا نیز اجبارا تن به تعطیلی موقت این سفارتخانه ها داد.

صدای روسیه در همین راستا از دستگیری یک کشیش آمریکایی خبر داد که قصد داشته است مجددا در سالروز حادثه 11 سپتامبر، قرآن را بسوزاند.
گفته می شود این کشیش افراطی، قصد داشته است تعداد 2998 جلد قرآن را برابر با تعداد کشته شدگان حادثه 11 سپتامبر، در حومه شهر تامپ بسوزاند که پلیس آمریکا قبل از اینکه وی چنین عمل بی شرمانه ای را انجام دهد مبادرت به دستگیریش کرد.

به نظر می رسد دولتمردان آمریکایی تصمیم گرفته اند برای جلوگیری از شعله ور شدن خشم مسلمانان و در نتیجه صدمه دیدن منافعشان در این کشورها، از حوادث این چنینی جلوگیری به عمل آورند. اکنون روشن می شود که درایت به موقع مسلمانان در مواجهه با چنین اعمال قبیحی، از ارتکاب مجدد آنان جلوگیری می کند./1415/1409/ح

ارسال نظرات