۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۸۴۰۸۳
با امضای طومار؛

مردم مراغه هرگونه تجاوز نظامی به سوریه را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم مراغه با امضای طوماری هرگونه تجاوز نظامی آمریکا به سوریه را محکوم کردند و خواستار توقف جنگ افروزی غرب در منطقه شدند.
امضاء طومار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم مؤمن، ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان مراغه با امضای طوماری چند متری آمادگی خود جهت دفاع از مقاومت اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان را اعلام و هرگونه تجاوز نظامی آمریکا به سوریه را محکوم کردند.


مردم مراغه در متن این طومار چند متری که به امضای اقشار مختلف این شهر رسیده است؛ خطاب به رهبر معظم انقلاب
، خاطرنشان کرده اند: شما نایب بر حق حضرت ولی عصر در زمان حاضر هستید که با صلابت هرچه تمام با رهبری ها و رهنمودهای خود از آرمان های اسلامی دفاع می کنید و ما مردم این شهرستان مانند دفاع مقدس با تمام توان به عنوان سربازان جان بر کف شما آماده دفاع از این آرمان ها هستیم.


مردم مراغه در این طومار آورده اند: در شرایط خاص و حساسی که منطقه با آن روبه رو بوده و دشمنان اسلام در این شرایط مدام بر طبل جنگ می کوبند، حضور و وحدت مسلمانان در خط مقدم مقاومت اسلامی یک اصل است.


در ادامه متن طومار، مردم مراغه با تأکید بر مقاومت در برابر زیاده خواهی مستکبران شرق و غرب آمده است: ما همیشه آماده دفاع از کیان اسلام ناب محمدی، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران هستیم و تقدیم یک هزار و 400 شهید در دفاع مقدس گواه این امر است.


در این طومار که پس از امضای نمازگزاران و اقشار مختلف مراغه از سوی جبهه مردمی حامیان مقاومت اسلامی به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال می شود، آمده است: اگر هرگونه جنگی علیه سوریه رخ دهد، رژیم صهیونیستی اولین قربانی آن خواهد بود.


گفتنی است، به دنبال مواضع جدی جمهوری اسلامی ایران به همراه روسیه و چین در دفاع از مقاومت اسلامی سوریه و مقابله با هرگونه جنگ احتمالی در منطقه، آمریکا از موضع خصمانه و جنگ طلبانه هفته های گذشته خود عقب نشینی کرده است./935/د101/ب

ارسال نظرات