۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۸۴۳۵۸
15 مهرماه؛

آخرین مهلت ارسال آثار به فراخوان مقاله دین و دنیا در آموزه های دینی

خبرگزاری رسا ـ معاونت پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) گفت: مهلت ارسال آثار به فراخوان مقاله دین و دنیا در آموزه های دینی را با عنوان «فرش تا عرش» تا پانزده مهرماه تمدید شد.
فراخوان مقاله

فرزانه طالقانی، معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر، محورهای این فراخوان را دین و دنیا از منظر اندیشمندان،  بررسی رابطه دین و دنیا، بررسی تاثیر مبانی فکری بر سبک زندگی و دنیا در آیینه شریعت برشمرد و گفت: علاقه مندان تا پانزده مهر ماه مهلت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

 

وی در ادامه  به  شرایط پذیرش مقالات اشاره کرد و افزود: آثار ارائه شده نباید قبلا در روزنامه یا نشریه ای به ثبت رسیده باشد. همچنین ذکر کامل شناسنامه منابع و تعداد منابع مورد استفاده ضروری است.

 

طالقانی ادامه داد: پژوهشگران باید فایل مقالات خود را به پست الکترونیکی مدرسه علمیه اسلام شناسی به نشانی info@islamshenasi.ir ارسال کنند و یک نسخه کپی حداقل در 10 صفحه­ی 4A را نیز به  دبیرخانه همایش واقع در چهارراه لشگر، امام خمینی  48، مدرسه علمیه اسلام شناسی، ساختمان تحصیلات تکمیلی، طبقه سوم ارسال کنند. 

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س)  بیان کرد: افزون بر این که از برگزیدگان تقدیر ویژه به عمل می آید به سه نفر از کلیه شرکت کنندگان نیز به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر  می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مدرسه علمیه اسلام شناسی به نشانی www.islamshenasi.ir مراجعه کنند./930/ت303/ب

ارسال نظرات