۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۸۴۴۷۲
فردا؛

سال تحصیلی 10حوزه علمیه خواهران در لرستان آغاز می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان 27 شهریور ماه جاری از آغاز سال تحصیلی 10 حوزه علمیه خواهران در لرستان خبر داد.
حوزه علميه خواهران

حجت الاسلام مصطفی نورمحمدی، مدیر حوزه های علمیه خواهران در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که 10 حوزه ی علمیه خواهران در استان لرستان وجود دارد، اظهار داشت: 26 شهریور ماه این حوزه ها در سطح لرستان سال تحصیلی خود را آغاز می کنند.

وی با بیان این که هزار و 194 طلبه در سطح این 10 حوزه در حال تحصیل هستند، بیان کرد: تعداد 9حوزه علمیه لرستان در سطح دو، و یک حوزه علمیه در سطح سه حوزوی هستند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران عنوان کرد: طلاب نو ورود در سال تحصیلی جدید در سطح این 10 حوزه علمیه 55نفر هستند.

وی در ادامه افزود: این تعداد از طلاب نو ورود پس از انجام تحقیقات محلی، امتحان ورودی و انجام مصاحبه با توجه به امتیاز کسب شده، به عنوان طلبه در سال تحصیلی جدید بذیرفته می شوند.

حجت الاسلام نورمحمدی تصریح کرد: طلاب نوورود  سه ماه اول سال تحصیلی را به صورت آموزشی، در زمینه های صرف و نحو، قرآن ، فقه و سایر دروس حوزوی تحصیل می کنند، و پس از گذراندن این دوره سه ماهه در صورت کسب معدل کافی رسما به عنوان طلبه معرفی و به تحصیل خود در حوزه ادامه می دهند./9451/ت303/ب

ارسال نظرات